برگزاری نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی در نمایشگاه بین المللی خوزستان

هورنیوز – با توجه به سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین تلاش می شود که در نمایشگاه های بین المللی خوزستان تولید کنندگان داخلی کشورمان را دعوت کنیم تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان، متخصصین و بازدید کنندگان این صنعت قراردهند. نمایشگاه ها از بهترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می شوند و از دیدگاه اقتصادی تأثیر بسزایی در اقتصاد جوامع دارند. و در جهت صادرات غیرنفتی نقش بیار مهمی را ایفا می کند.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان افزود: نمایشگاه بین المللی خوزستان در راستای عمل به این وظیفه مهم، دوازدهمین نمایشگاه تخصصی لوستر و چراغ های تزئینی همزمان با نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستبافت را در دستور کار قرار داده است تا از این طریق به بخشی از اهداف خود در حوزه حمایت تولید و تولید داخلی جامه عمل بپوشاند.

 

رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان ضمن تایید مطالب فوق افزود مهمترین ویژگی دوازدهمین نمایشگاه تخصصی لوستر و چراغ های تزئینی همزمان با نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستبافت ارائه محصولات کاملاً ایرانی و ملی است و تلاش ما این است که بتوانیم با برپایی نمایشگاه ها فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را نهادینه کنیم.

 

وی گفت: نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی با مشارکت ۱۱۵ واحد از ۱۲ استان که شامل استانهای خوزستان، تهران، البرز، زنجان، آذربایجان شرقی، اصفهان، قم، همدان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، خراسان رضوی و یزد  از تاریخ ۳ بهمن لغایت ۷ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲  تولیدات و محصولات خود را در معرض دید علاقمندان، متخصصین و بازدیدکنندگان این صنعت قرار دادند.

https://hoorkhabar.ir/710707کپی شد!
20