مدیران موظف به همکاری با رسانه ها هستند

هورنیوز – آقا رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان، پیشکسوتان و جمعی از فعالان رسانه، با اشاره به تاثیر رویکرد رسانه ها در توسعه اقتصادی گفت: رسانه های خوزستان نقش و جایگاه استراتژیکی در پویایی جامعه دارند و مُقوم ارتباط بین مردم و مسئولان هستند.

 

به گفته ی وی: این وظیفه خطیر به عهده رسانه ها است که با تولید و انتشار محتوای مناسب، افکار عمومی جامعه را به سمت ایجاد و توسعه فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی سوق دهند.

 

رضا فتوحی همچنین با اشاره به ضرورت مرتفع کردن مشکل مالیات رسانه ها گفت: آمادگی لازم برای حل مشکل مالیات رسانه ها را داریم و با اهتمام مضاعف اقدام به حل این مشکل خواهیم کرد.

 

او با بیان این‌که مدیران موظف به همکاری با رسانه ها هستند، افزود: این قول را میدهیم که در آینده نزدیک بانک عاملی تعیین شود تا خبرنگاران از تسهیلات بانکی مشخص بهره مند گردند.

فتوحی همچنین در ادامه به ضرورت همکاری تنگاتنگ رسانه ها با معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: نسبت به حل کمبودها و مشکلات رسانه ها در زمینه های مختلف جدیت داریم.

 

در این جلسه همچنین امیدحلالی، مدیرخانه مطبوعات خوزستان گفت: اصحاب رسانه افسران خط مقدم جنگ ترکیبی دشمن هستند و در مسیر صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برمی دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران در استان خوزستان گفت: مشکل مالیات رسانه ها به یک غول بزرگ تبدیل شده که نیازمند بازوی توانمند دولت برای به زمین زدن آن هستیم.

 

حلالی همچنین با تاکید بر تعیین بانک عامل برای پشتیبانی از فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر گفت: تامین مسکن خبرنگاران و دریافت وام برای اصحاب رسانه ای که فاقد مسکن هستند از اهم درخواست های خانه مطبوعات خوزستان می باشد.

 

مدیرخانه مطبوعات خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت انجام مسوولیت های اجتماعی توسط شرکت های بزرگ اقتصادی به ویژه پتروشیمی های استان و توجه به امر فرهنگ و رسانه تاکید کرد.

 

وی افزود: پیگیری مطالبات معوقه ی رسانه ها و دستور تکمیلی معاون اجرایی رییس جمهور دال بر پرداخت مطالبات ظرف یک ماه از دیگر درخواست های ما در خانه مطبوعات خوزستان می باشد.

 

در این جلسه همچنین رضا علیجانی، افتخار فرج، اکبربهاری به عنوان دیگر اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان، سیدرسول موسوی، نیک سرشت و شهرام گراوندی به عنوان پیشکسوت و محمداردشیری و سمیه همت پور به عنوان فعالین رسانه با بیان نقطه نظرات خود به تشریک مساعی پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/710006کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.