مراجعه کودکان با علائم تنفسی به بیمارستان ابوذر همچنان بالاست!

هورنیوز – محسن حسین زاده رئیس بیمارستان ابوذر اهواز، در خصوص آمار مراجعه کودکان به این بیمارستان عنوان کرد: همچنان مثل روزهای گذشته مراجعه با علائم تنفسی بسیار بالاست، اما با تمهیداتی که در نظر گرفته شده خدمات دهی توسط کادر پزشکی و پرستاری به این بیماران به بهترین صورت ممکن انجام می پذیرد.

 

وی ضمن تاکید به اینکه مهمترین کار پیشگیری از ابتلا به بیماری است، افزود: لازم است خوزستانی های عزیز نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند تا بتوانیم همه با هم این بیماری را کنترل کنیم. او در ادامه از والدین خواست نحوه رعایت نکات بهداشت فردی در مدارس را به فرزندان خود بیاموزند و گوشزد کنند.

 

این مقام مسئول توصیه کرد، والدین از رفتن دانش آموزان بیمار به مدرسه جلوگیری کنند و از مدیران مدارس خواست به این مسئله توجه ویژه داشته باشند تا بیماری اشاعه پیدا نکند.

 

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز افزود: شدت این بیماری در کودکان زیر یک سال و نوزادان بیشتر است و مادران باید قبل از پختن غذا دست‌های خود را خوب بشویند و در صورت ابتلای اعضای خانواده فاصله خود را با کودکان حفظ و از بوسیدن و بغل کردن آنها جدا خودداری کنند.

 

حسین زاده در پایان گفت: با توجه به افزایش مراجعات به بیمارستان ابوذر، مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، بیمارستان علامه کرمی، بیمارستان میلاد، بیمارستان امیرالمومنین (ع) و بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز نیز به عنوان مراکز پشتیبان بیمارستان ابوذر، آماده خدمات‌ رسانی به بیماران هستند و همه بیمارستان‌های خصوصی دارای بخش‌های کودکان نیز این بیماران را پذیرش می کنند.

 

سمیه سادات هاشمی

https://hoorkhabar.ir/709938کپی شد!
110
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.