برگزاری مراسم بزرگداشت مقام زن در اداره کل صمت خوزستان

مراسم بزرگداشت مقام زن و مادر اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) امروز دوشنبه در سالن همایش اتاق بازرگانی اهواز انجام گرفت.

 

این مراسم با حضور جمعی از کارکنان خانم این اداره کل و مهندس فلاح سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد.

 

در این مراسم با اجرای سرود و مولودی و برگزار مسابقه و اهدای جایزه به بانوان هم نامه حضرت فاطمه (س) فضای شاد و مفرحی برای بانوان این اداره کل برگزار شد.
مهندس حمید رضا فلاح در این مراسم ضمن تبریک روز زن و مادر به بانوان شاغل در این اداره کل افزود: بانوان شاغل این اداره کل در کنار وظایف زیادی که در زندگی دارند به خوبی به فعالیت خود در این دستگاه می پردازند.

 

وی افزود: زنان شاغل در این اداره کل در پیشبرد اهداف این دستگاه نقش بسیار مهم و سازنده ای دارند و در نظر داریم تا برای پست های بالاتر از زنان استفاده شود.
فلاح ادامه داد: بانوان شاغل در این اداره کل به صورت انقلابی به وظایف خود می پردازند.

 

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: در تلاش هستیم تا شرایط پرداخت حقق و مزایا به کارکنان این اداره کل را بهبهود ببخشیم و برای همسان سازی حقوق کارکنان این اداره کل با سایر ادارت و به ویژه بانوان در حال پیگیری هستیم.

 

فلاح افزود: ارتقاء جایگاه و شاخص بانوان در این اداره کل با جدیت در دست پیگیری است و باید از ظرفیت بانوان شاغل در این نهاد به درستی استفاده شود.

 

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در این اداره کل و تعدادی از خبرنگاران خانم فعال در این حوزه تقدیر و تجلیل شد.

https://hoorkhabar.ir/710669کپی شد!
21