اجرای ۲۸ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان/ تجلیل مشاور وزیر صمت از سرپرست این اداره کل در خوزستان

حمیدرضا فلاح سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۲۸ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در آبان ماه امسال اجرایی شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: ۴۴ دستگاه و بانک در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فعال و عضو هستند و برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی با یکدیگر همکاری می کنند. در این مدت ۴۶۰ مصوبه به تصویب رسیده است که ۱۳۲ مصوبه اجرایی گردید.

 

فلاح افزود: تعداد مصوبات اجرا نشده ۳۲۸ مورد است که برای سرعت بخشیدن به اجرای این مصوبات نیاز به همکاری تمامی دستگاه ها و به ویژه بانک ها است.

 

همچنین در سویی دیگر مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و هماهنگ کننده امور ایثارگران در پیامی از توجه و دقت نظر سرپرست اداره کل صمت خوزستان به حوزه ایثارگری تقدیر و تشکر نمود.

 

حسن ممتحن در این پیام از برگزاری رویداد ارزیابی و اجرای طرح توانمند سازی ایثارگران خوزستان و نشست با ایثارگران این سازمان و دیدار با خانواده آن ها را بسیار خوب ارزیابی کرد.

 

در بخشی دیگر در این پیام اشاره شده است که؛ خدمات ارائه شده و رویکرد و برنامه های جناب عالی نشان از همت و نگاه شما به مقوله ترویج فرهنگ و ایثار است به همین منظور از زحمات و دقت نظر شما در این بخش تقدیر و تشکر می شود.

https://hoorkhabar.ir/710675کپی شد!
20