عرضه خدمات درمانی گروه جهادی بقیه الله در دو شهر امیدیه و آغاجاری

هورنیوز – جواد تقی زاده مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اظهار داشت: با پیگیری و دعوت شرکت آغاجاری از  گروه فرهنگی و جهادی بقیه الله در شهرستان امیدیه به بیش از ۱۰۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خدمات رسانی کرد.

 

این مقام مسئول در ادامه گفت: گروه فرهنگی و جهادی بقیه الله متشکل از ۴۵ نفر از کادر درمانی شامل ۲۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در زمینه دندان پزشکی و زنان با پشتیبانی کامل این شرکت به مدت سه روز به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستانهای امیدیه و آغاجاری و روستاهای همجوار خدمات رسانی نمود.

 

تقی زاده با اشاره به خدمات درمانی ارائه شده توسط این گروه جهادی گفت: با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی شهرستانهای امیدیه و آغاجاری جامعه هدف شناسایی و در همین راستا به بیش از ۴۰۰ نفر از افراد واجد شرایط خدمات دندان پزشکی و بیش از ۵۵۰ نفر از بانوان خدمات درمانی ارائه گردید.

 

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در جهت ترویج، گسترش و ارتقای کار جهادی در گام دوم انقلاب و همچنین  تقویت و توسعه حرکت‌های جهادی این گروه جهادی با پشتیبانی کامل شرکت آغاجاری در شهرستان مستقر شد و خدمات رسانی شایانی صورت پذیرفت.

 

تقی زاده در پایان گفت: با توجه به خدمات اثر گذار این گروه جهادی و رضایت همشهریان عزیز پیگیری جهت حضور مجدد این گروههای مشابه  جهادی ادامه خواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/709883کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.