برگزاری نخستین یـادواره شهید غـلامرضـا رهـبر و شهدای رسانه خوزستان در آبادان

هورنیوز – سردارپاسدار نعمت اله باقری جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: ضربه زدن به مقدسات دوران دفاع مقدس همچون شهادت، ایثار و گذشت رزمندگان یکی از موضوعاتی است که، دشمنان انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داده اند.

 

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌ خاص شهید غلامرضا رهبر صداقت در گفتارش بود عنوان کرد: آنچه امروز دشمن بخصوص در فتنه و بحران اخیر انجام داد انتشار اخبار دروغ و غیر واقعی است.

 

سردار باقری افزود: خبرنگاران کشور باید به سطحی از بلوغ و توانمندی برسند تا توطئه دشمن را در حوزه اطلاع رسانی و فضای مجاز خنثی و با آنها مقابله کنند.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب دارد تا جوانان با ایثار و فداکارهای رزمندگان اسلام آشنا شوند.

 

طی این مراسم از همسر و همرزمان شهید غلامرضا رهبر، همسر شهید مدافع حرم عسکری‌فرد تجلیل و تندیس شهید رهبر به علی رضوانی و آمنه سادات ذبیح پور که توسط آمریکا در لیست تحریم قرار گرفتند اعطا شد.

 

همچنین در این مراسم از تله فیلم خودکار عطری، تله فیلم آبادان، مستند مادری از دارخوین، مستند مالیه، مستند فیدوس، نماهنگ سردار خونین بال، پنج مستند مرد میهن و ۱۳ قسمت نمایش رادیویی رونمایی شد.

 

در حاشیه این یادواره، نمایشگاه گروهی نقاشی شهدای رسانه نیز برگزار شد، در این نمایشگاه نوجوانان آبادانی با ترسیم چهره شهیدان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

 

غلامرضا رهبر، خبرنگار شهید صدا و سیمای جمهوری اسلامی در تاریخ ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ در (عملیات کربلای پنج) به شهادت رسید. او نوع خاص و جذاب از گزارشگری را در جریان جنگ تحمیلی بنیان نهاد که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

https://hoorkhabar.ir/709846کپی شد!
132
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.