مراجعه روزانه ۵۰ کودک با مشکل حاد تنفسی به بیمارستان گلستان اهواز

هورنیوز – داود شلیل احمدی رئیس بیمارستان گلستان اهواز می‌گوید: در مدت یک ماه اخیر از آمار مراجعه یک هزار و ۵۰۰ نفر به این بیمارستان ۶۰۰ نفر بستری موقت، ۶۰۰ نفر درمان سرپایی و ۳۰۰ نفر بستری ثبت شده است.

 

او ادامه داد: در پی افزایش چشمگیر آمار کودکان مبتلا به بحران حاد تنفسی و تکمیل ظرفیت بیمارستان ابوذر اهواز، تعداد ۴۵ تخت بستری اطفال به صورت اضطراری در بخش‌های این مرکز ایجاد شد.

 

رییس مرکز آموزشی، درمانی گلستان اهواز گفت: در این رابطه، اتاق بازی بخش کودکان تغییر کاربری موقت داده شد و با جانمایی هشت تخت و نیروی درمانی و پشتیبان، رسیدگی به کودکان دچار مشکلات تنفسی در این بخش آغاز شد.

 

شلیل احمدی افزود: همچنین در مراحل بعد، ۲۰ تخت بخش آنژیوگرافی، هشت تخت بخش سی. سی. یو و کلیه تخت‌های کودکان بخش‌های ارولوژی، جراحی عمومی و جراحی اعصاب بیمارستان گلستان به این بیماران اختصاص داده شد.

 

او ادامه داد: با هماهنگی و مشاوره‌های روزانه با معاونت درمان استان، از طریق مترون بیمارستان بخش روانپزشکی۶، تعطیل و نیرو‌های درمانی و پشتیبان آن برای خدمت در بخش‌های پذیرنده بیماران اطفال، به کار گرفته شد.

 

رییس مرکز آموزشی، درمانی گلستان اهواز در پایان گفت: در این مدت کلیه دارو، ملزومات و تجهیزات مورد نیاز، در دسترس تیم ویژه خدمت‌رسانی به این بیماران بوده و بدون هیچگونه کمبود و کاستی، خدمت‌رسانی به آن‌ها ادامه دارد.

https://hoorkhabar.ir/709780کپی شد!
45