بانک‌ها هرچه سریعتر واحدهای تولیدی در تملک خود را تعیین تکلیف کنند

هورنیوز – علی مهدی پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، در خصوص عملکرد بانک‌ها در حمایت از واحدهای تولیدی اظهار کرد: بانک‌ها باید اهتمام بیشتری در فعال کردن واحدهای تولیدی راکد داشته باشند.

 

او افزود: عملکرد مطلوب بانک‌ها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و حل مشکلات این واحدها می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت به چرخه تولید این واحدها و ایجاد اشتغال شود.

 

این مقام مسئول گفت: بانک‌ها در این زمینه می‌توانند یک نقش کلیدی و حیاتی داشته باشند و باید از ظرفیت موجود در استان برای رونق تولید و ایجاد اشتغال استفاده کرد.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه اولویت‌های توسعه اقتصادی استان باید حمایت از واحدهای تولیدی قرار بگیرد، عنوان کرد: واحدهای تولیدی که در رهن یا تملک بانک‌ها هستند باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

 

مهدی پور ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ واحد صنعتی راکد خوزستان به چرخه تولید بازگشته‌اند که این مساله کمک بسیار خوبی به بحث اشتغال و رونق تولید خواهد کرد و تلاش می‌کنیم تا این میزان را تا پایان سال افزایش دهیم.

 

او در پایان گفت: ۱۰۵ واحد راکد که شرایط بهتری نسبت به سایر واحدهای راکد برای بازگشت به چرخه تولید دارند، شناسایی شده‌اند و در تلاش هستیم تا این واحدها را پس از حل مشکلات به چرخه تولید بازگردانیم.

https://hoorkhabar.ir/709727کپی شد!
36
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.