باید تلاش کنیم جریان محبت میان مردم و مسئولان استانی گسترش یابد

هورنیوز – علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز سه شنبه ۱۳ دی ماه در نشست مدیران حوزه آب و برق خوزستان، با اشاره به سیره عملی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همه مدیران در هر سطح و جایگاهی باید سیره عملی حاج قاسم را مرور کنند؛ زیرا عمل و اخلاص مسئولان منجر به حل مشکل مردم و ایجاد حس رضایت‌مندی در جامعه خواهد شد.

 

این مقام مسئول خوزستان را مهمترین استان حوزه آب و برق در کشور دانست و گفت: پروژه‌های تولید برق پیش از رسیدن به ایام پیک بار به اتمام برسند، همچنین نوسازی در دستور کار سازمان توزیع برق قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر تسریع در ترمیم نوارهای حفاری افزود: در صورت لزوم بسیج امکانات انجام شود تا ضمن کاهش گره‌های ترافیکی و فشار از روی شهر حس رضایتمندی در شهروندان افزایش یابد.

 

استاندار خوزستان بر ارتقای کیفیت آب شرب مصرفی مردم تاکید و بیان کرد: کیفیت آب شرب مصرفی مردم در مناطق مختلف باید افزایش یابد.

 

حسینی محراب با بیان اینکه از ظرفیت نخبگان و شرکت‌ های دانش‌بنیان در راستای کارهای نوآورانه استفاده شود، ادامه داد: پساب‌ ها تصفیه، مدیریت و به کارگیری شوند.

 

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌ها، اضافه کرد: حل مشکل مردم باید دغدغه نخست مدیران باشد به گونه‌ای که جریان محبت میان مردم و مسئولان در استان گسترش یابد.

https://hoorkhabar.ir/709713کپی شد!
101
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.