توسعه بندر شادگان زمینه ساز سرمایه گذاری در خوزستان است

حمیدرضا فلاح مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: توسعه بندر شادگان زمینه سرمایه گذاری در منطقه و استان خوزستان را فراهم خواهد کرد.

 

وی در بازدید از شهرستان شادگان افزود: بندر شادگان با ظرفیت اشتغالزایی هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر زیادی در بهبود اقتصادی منطقه دارد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: توسعه بندر شادگان در دستور قرار دارد، ظرفیت هایی که در این بندر وجود دارد، امکان سرمایه گذاری را فراهم می کند.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بندر شادگان زیرساخت‌ های مناسبی دارد و یکی از ظرفیت‌ های مهم توسعه استان خوزستان به شمار می‌ رود که به عنوان شاهرگ حیاتی باید روز به روز رونق یابد و یکی از راه های این رونق، توسعه آن است.

 

فلاح در ادامه بیان کرد: حوزه صنایع شادگان بخصوص شرکت فولاد شادگان نیازمند توسعه است، زیرا این توسعه شرایط ایجاد اشتغال پایدار را فراهم خواهد کرد.

 

وی افزود: یکی از برنامه های محوری وزارت صمت، احیای واحدهای تولیدی راکد است که طی روزهای آینده یکی از واحدهای تولیدی لبنیات در شادگان با همکاری بانک ها و سرمایه گذار بخش خصوصی به چرخه تولید باز خواهد گشت.

 

فلاح گفت: ایجاد کارگروه ستاد تسهیل شادگان با حضور مسوولان استان خوزستان برای رفع موانع تولید در ۲ هفته آینده تشکیل خواهد شد تا بخش عمده ای از مشکلات تولید در این شهرستان رفع شده و واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید بازگردند

https://hoorkhabar.ir/710672کپی شد!
19