عوامل اصلی حمله تروریستی ‌ایذه به دنبال انجام عملیات دیگری بودند

هورنیوز – صادق جعفری‌ چگنی در ‌ارتباط‌ با جزئیات پرونده حادثه تروریستی شهرستان ایذه اظهار ‌داشت: در راستای رسیدگی به پرونده حادثه تروریستی شهرستان ایذه که منجر به شهادت ۷ نفر شد در پی رصد اطلاعاتی عموامل این حادثه صبح امروز طى اقدام عملیاتى مشترک وزارت اطلاعات استان، سپاه و فراجا، دو نفر از عوامل اصلی دستگیر و دو نفر کشته شدند.

 

وی با بیان اینکه ماموران برای دستگیری این افراد درگیری مسلحانه داشتند، افزود: قرار بود اعضای این تیم تروریستی عملیات دیگری در سطح شهرستان انجام دهند.

 

جعفری با بیان اینکه پیگیری برای شناسایی و د‌ستگیری سایر عوامل حادثه تروریستی ایذه ادامه دار‌د، تصریح کرد: مردم ایذه و خوزستان مطمئن باشند تا نفر آخر این حادثه تروریستی را دستگیر خواهیم کرد و آنها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

 

دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خوزستان با بیان ایکه در این عملیات ۴ قبضه جنگی و ۸ خشاب فشنگ از متهمان کشف و ضبط شد، افزود: تحقیقات این پرونده شعبه ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایذه در حال انجام است و به صورت فوق‌ العاده و خارج از نوبت در حال انجام است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه دستگاه قضا با هر‌گونه ناامنی و اخلال در نظم عمومی برخورد قاطع می‌کند، تصریح کرد: ‌تعدادی از عوامل دیگر این حادثه در طی یک ماه گذشته دستگیر شده بودند که تحقیقات آنها در حال انجام است.

https://hoorkhabar.ir/709533کپی شد!
65
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.