لزوم ارتقاء جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان

هورنیوز – به گزارش معاونت توسعه حل اختلاف استان خوزستان عبدالحمید امانت بهبهانی در نشست صمیمی با کارکنان اداره کل توسعه حل اختلاف استان اظهار داشت: وظیفه همه ما خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم است که یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی ارتباط و رفع مشکلات و موانع مردم می باشد و باید تلاش کنیم به نحوه احسن مردم را تکریم و خدمت کنیم.

 

وی افزود: هدایت، درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری منجر شده که علیرغم فضا سازی دشمنان علیه نظام، پیشرفت های فراوانی صورت بپذیرد و ما هم براساس فرامین و تاکیدات رهبری عزیز تمام توان خود را جهت پیشبرد اهداف و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار خواهیم گرفت.

 

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: اعضای شوراهای حل اختلاف در حل و فصل مشکلات و موانع مردم می توانند در تحقق فرآمین مقام معظم رهبری نقش و گام های اثرگذاری داشته باشند.

 

وی با اشاره به برنامه های معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، خاطر نشان کرد: از اولویت بسیار مهم این معاونت ایجاد تحول اساسی، ارتقاء جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف استان است که امیدواریم در این زمینه گام های مؤثری برداریم.

 

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از ساختمان های مجتمع شوراهای حل اختلاف استان وضعیت مطلوبی ندارند و لازم می باشد که نسبت به ایجاد فضای فیزیکی مناسب و تجهیز آن اهتمام ویژه داشته باشیم و در این زمینه همه تلاش خود را در تحقق این امر بکار خواهم گرفت.

 

وی افزود: با توجه به ماهیت، توانمندیها ، فعالیت ها و شاخص های بسیاری که در شوراهای حل اختلاف وجود دارد، مد نظر است که جایگاه آن ارتقاء و به سازمان تبدیل شود.

 

حجت الاسلام امانت بهبهانی ضمن تقدیر از حمایت های رئیس کل دادگستری خوزستان از شوراهای حل اختلاف، وی را قاضی فرهیخته با سابقه درخشان و مدیری جهادی توصیف کرد و گفت: لازم می دانم از حسن توجه و اهمیت دکتر دهقانی به شوراهای حل اختلاف استان در راستای تحقق اهداف و برنامه های سند تحول قضایی در گام دوم انقلاب تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم با حمایت ایشان تحول اساسی در این مجموعه داشته باشیم.

 

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان در پایان اظهار داشت: از نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های تمامی همکاران قضایی و اعضای شوراهای حل اختلاف استان جهت بهبود وضعیت و همچنین ارتقاء کیفیت و کمیت رسیدگی به پرونده ها استقبال و بهره خواهیم برد.

https://hoorkhabar.ir/709482کپی شد!
88