مدیریت واحد در خوزستان برای تصمیم‌گیری در زمان آلودگی هوا وجود ندارد!

هورنیوز – سید کریم حسینی، با اشاره به تداوم آلودگی هوای اهواز و ادامه فعالیت عادی در این شهر با وجود تعطیل شدن برخی استان‌های آلوده دیگر اظهار کرد: شاخص‌های آلودگی هوا مشخص هستند و بر اساس این شاخص‌ها باید تصمیم تعطیل شدن مراکز اداری شهر یا تعطیلی مراکز آموزشی اتخاذ شود.

 

وی در خصوص برگزار نشدن نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا در این شرایط افزود: اداره‌کل محیط زیست خوزستان دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان است و قطعا باید نشست‌های این کارگروه برگزار و برای نحوه فعالیت در این وضعیت تصمیم‌گیری شود.

 

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دود نبود هماهنگی و نداشتن مدیریت واحد در خوزستان و اهواز، به چشم مردم می‌رود بنابراین ایراد نخست این شرایط به مدیریت خوزستان و سپس اهواز برمی‌گردد.

 

وی بیان کرد: مدیریت این نیست که دستگاهی منتظر دستگاه اجرایی دیگر باشد تا نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا را برگزار کند و سپس تصمیم‌گیری شود.

 

حسینی با انتقاد از تعیین نشدن فرماندار اهواز تصریح کرد: از سه چهار ماه پیش نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی نسبت به تعیین نشدن فرماندار اهواز اعتراض کرده‌اند اما گوش شنوایی نیست. مردم از این نوع مدیریت آسیب می ‎بینند؛ اداره فرمانداری یک کلانشهر با “سرپرست” حد و اندازه‌ای دارد.

 

وی گفت: تا زمانی که تکلیف مدیریت خوزستان و اهواز مشخص نشود و این گونه ضعف مدیریتی وجود داشته باشد، باید شاهد افزایش مهاجرت مردم و مسائل دیگر باشیم.

https://hoorkhabar.ir/709424کپی شد!
61