تاریخ بین وطن فروشانی که بخاطر دلار با دشمن همراه شدند و آنهایی که بخاطر حفظ وطن از جان خود گذشتند قضاوت خواهد کرد

هورنیوز – دشمن با هزینه های زیاد و با برنامه ریزی بعضی از جوانان را فریب داده و با دادن پول آنها را به میدان آورده به نحوی که طبق گفته وزیر کشور برای بعضی افراد در هر ۱۰الی ۱۵دقیقه مبلغ ۲۵ تا۳۰ میلیون تومان پول به حسابشان واریز می‌شده و برخی برای هر کوکتل مولوتوف مبلغ ۵۰۰ هزار تومان دریافت می کردنند!

 

دشمن از راه شناسایی مهره ها و پرداخت پول به این افراد در شهرها نا آرامی ایجاد می کرد و در داخل وطن فروشان پول دوست را با خود همراه می کرد. مدارک و فیلم‌هایی زیادی در این رابطه توسط فرزندان انقلاب تهیه و در حال بررسی است، اما حرف ما با این فریب خوردگان این است که وطن با هیچ چیزی در دنیا قابل معامله نیست و هیچ چیزی در دنیا ارزش وطن را ندارد، چگونه شما بخاطر دلار دشمنان، امنیت وطن خود را فروختید و با آنان همصدا شدید؟

 

در پایان باید به آنها گفت این مردم برای حفظ وطن از عزیزترین فرزندان خود گذشتند و تا حال پیکر آنها یا گمنام مانده و یا از آن فقط چند استخوان به جا مانده، حال شما که بخاطر دلار با دشمن معامله کردید بدانید که جایگاهی در بین مردم ندارید و دشمن از شما بعنوان مهره وطن فروش جهت اهداف خود استفاده خواهد کرد. تاریخ بین وطن فروشانی که بخاطر دلار با دشمن همراه شدند و آنهایی که بخاطر حفظ وطن از جان خود گذشتند قضاوت خواهد کرد.

 

هوشنگ صالح راد

https://hoorkhabar.ir/708966کپی شد!
72
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.