نگاه مشتری‌مداری به کارکنان، در تربیت نیروهای وفادار تاثیرگذار است

هورنیوز – امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در بازدید از روند آموزش کارکنان جدیدالاستخدام این شرکت، بیان کرد: نگاه مشتری‌مداری به کارکنان، در تربیت نیروهای وفادار بسیار تاثیرگذار است. آموزش ضمن خدمت از بخش‌های حیاتی هر سازمان محسوب می‌شود و هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

 

وی در خصوص برگزاری دوره توسعه کارکنان جدید، افزود: برگزاری چنین دوره‌هایی در فاصله‌های کوتاه‌مدت تاثیرگذار است.

 

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان عنوان کرد: توسعه دانش مدیران، آموزش کارکنان و خانواده آن‌ها و به کارگیری تجربه و دانش بازنشستگان، از اقدام‌های موثری است که واحد آموزش می‌تواند در آن نقش بسزایی ایفا کند.

 

عباسعلی تقوی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در این بازدید مطرح کرد: کلاس‌های آموزشی با فروکش شدن شیوع کرونا، دوباره راه‌اندازی شد و فرایند آموزش از شرایط قابل قبولی برخوردار است.

 

سید سمیع موسوی، مدیر واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان تصریح کرد: این دوره با هدف انتقال منشور اخلاقی سازمان به نیروهای جدیدالاستخدام برگزار می‌شود. در این دوره، نیروهای انسانی برای واحدهای مورد نیاز آموزش دیده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در پایان به آن‌ها کارنامه آموزشی ارائه می‌شود.

 

وی در ارتباط با برگزاری کلاس‌های آنلاین ابراز کرد: در آینده به تدریج از کلاس‌های آنلاین کاسته شده و کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

 

موسوی در خصوص همایش بهپویی مطرح کرد: برگزاری همایش‌های بهپویی که به خاطر کرونا مسکوت مانده بود، در حال پیگیری است که در راستای بالا بردن انگیزش کارکنان با حضور خانواده آن‌ها از سر گرفته شود.

 

مدیر واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان با تشکر از تلاش کارکنان واحد آموزش گفت: تجهیزاتی که در واحد آموزش شرکت وجود دارد، دارای استاندارد آموزشی بالا است.

 

گفتنی است، این بازدید روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۱ در واحد آموزش و توسعه منابع انسانی کارکنان شرکت فولاد خوزستان انجام شد.

https://hoorkhabar.ir/709170کپی شد!
59
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.