فرد متخلف چند ماه زیر نظر بود

هورنیوز – ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در خصوص تخلف یکی از مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه شستا، از رصد کامل این شرکت بر موضوع تخلف در دوماه گذشته خبر داد و تشریح کرد: این موضوع بیش از دو ماه است مورد بررسی و رصد کامل بخش‌های نظارتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی قرار داشته و تمامی رفتارها و فرآیندهای وقوع تخلف بررسی و محدودیت‌های لازم برای شخص و اشخاص(احتمالی) دخیل در پرونده‌ صورت پذیرفته است.

 

همچنین در این مدت با دعوت از افراد دخیل و بررسی موضوع، مستندات کامل تخلف صورت گرفته در هماهنگی کامل با سازمان‌های نظارتی در حال جمع‌آوری است و عدم عزل وی تاکنون بعلت کشف ابعاد تخلفات و شبکه فساد بوده است.

 

مدیرعامل شستا تصریح کرد: علیرغم گذشت بیش از دو ماه از بررسی و جمع‌آوری مستندات لازم در حوزه برخی تخلفات صورت گرفته، در راستای حفظ آبروی اشخاص و لزوم رعایت حقوق شهروندی تا روشن شدن کامل موضوع از اطلاع‌رسانی درباره پرونده در رسانه ها خودداری می شود.

 

وی افزود: از رسانه‌ها تقاضا داریم براساس رویه‌های قضایی ضمن خودداری از اعلام نام و اظهارنظر بدون اطلاع کامل از جزییات پرونده، در راستای حفظ حقوق شهروندی افراد از انتشار گزارش‌های غیرمستند و گمانه زنی جلوگیری کنند.

 

بازیان تاکید کرد: مجموعه شستا و سازمان تامین اجتماعی هیچگونه تعارفی در مبارزه با فساد و صیانت از اموال سهام داران حتی در برخورد با منصوبین خود ندارد و این بنگاه اقتصادی را متعلق به خانواده بزرگ‌ کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران می‌داند.

https://hoorkhabar.ir/708520کپی شد!
87
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.