ترک فعل سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه آموزش و پرورش

هورنیوز – سیدمحمد مولوی اظهار کرد: در حالی که فقط چند روز تا آغاز بازگشایی مدارس باقی مانده اما سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص اقدامی نکرده است.

 

وی افزود: فرماندار ویژه آبادان جلسه ستاد بازگشایی مدارس را با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرهای آبادان، اروندکنار و دهیاران برگزار کرد که به دلیل اهتمام ویژه و پیگیری‌های دلسوزانه‌ای که داشت از فرماندار سپاسگزارم.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به ماده ۶۵ تصریح کرد: در حالی که حدود ۸۰ هزار دانش‌آموز شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در مهرماه باید مدرسه بروند، چرا تاکنون سازمان منطقه آزاد اروند با وجود ابلاغ ماده ۶۵، جلسه «شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند» را برگزار نکرده است؟

 

مولوی در ادامه بی توجهی به آموزش و پرورش را مغایر با سیاست‌های کلان کشور دانست و تاکید کرد: اگر همین امروز سازمان منطقه آزاد اروند جلسه شورای آموزش و پرورش را برگزار کند، دیر شده و به طور حتم این سازمان در وظایف خود ترک فعل کرده که این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنم.

 

وی عنوان کرد: شورای سلامت، شورای آموزش و پرورش، شورای اشتغال و شورای تأمین جزو شوراهای مهم هستند که چرا جلسات این شوراها تشکیل نمی‌شود؟

 

مولوی گفت: آنهایی که مدعی ابلاغ و اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی هستند، بدیهی است که خودشان اولین افرادی هستند که اصل این ماده را قبول ندارند.

 

مهر

https://hoorkhabar.ir/708398کپی شد!
51
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.