اربعین به مشتاقان اُمید می دهد، اُمید لبیک به ندای هَل مِن ناصِرِِ یَنصُرُنِی

علیرضا مهلی یکی از فعالین سیاسی اجتماعی کشور در گفتگو با هورنیوز ضمن بیان اینکه ربعین صرفاً یک آئین درون مذهبی نیست اظهار کرد: در واقع حرکتی فراملِّیتی که‌ ظرفیت‌های پیدا و پنهان آن می تواند در راستای تحقق تمدّن نوین اسلامی در برابر تمدن غرب قرار بگیرد.

 

وی افزود: جاذبه این جادِّه طلایی آنقدر قوی است که تمام سختی های این مسیر برای زائرین شیرین شود و آوردگاه اربعین فارغ از هرگونه مرزبندی و محدودیَّتی توانسته بخشی از سَبکِ زندگی و تمدُّن ما بودن به جای فرهنگ منیَّت را به تصویر بکشد.

 

مهلی عنوان کرد: در این راهپیمایی عبادی سیاسی عینیتی در حال رُخ دادن است که ارزش های جهانِ غرب را به چالش و آنها را به تکاپو انداخته است، در واقع این شور همراه با شُعور مهیّا کننده و زمینه ساز دل‌ها در مسیر ظهور است.

 

این فعال سیاسی اجتماعی در پایان گفت: اربعین به مشتاقان اُمید می دهد اُمید لبیک به ندای <هَل مِن ناصِرِِ یَنصُرُنِی> اگرچه ما آن زمان در روز عاشورا توفیق در کِنار امام حسین(ع) و یاران با وفایش را نداشتیم اما می‌توان با در مسیر ولایت بودن خود را برای زمان ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف آماده کرد.

 

خبرنگار: فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/708353کپی شد!
124