با دستور شهردار اهواز مطالعات و طراحی بهسازی چهار ورودی شهرانجام می شود

هورنیوز – هدایت اله زارع زاده معاون شهردار اهواز با اعلام این خبر گفت: این ورودی ها شامل ورودی اندیمشک در شمال، ورودی از سمت حمیدیه در غرب، ورودی از سمت خرمشهر از پل نورد تا سه راه خرمشهر در جنوب و ورودی از سمت ماهشهر در شرق اهواز هستند.

 

وی با اشاره به معیارهای انتخاب این ورودی ها اظهار کرد: معیار انتخاب در این پروژه، تردد کاروانهای راهیان نور، زائرین عتبات بویژه در ایام اربعین حسینی و مسیر ورود هموطنان عزیز از استانهای فارس، لرستان، چهارمحال و بختیاری و… است.

 

معاون شهردار اهواز ادامه داد: این مطالعات جنبه های مختلفی دارد که از آن جمله می توان به اصلاح هندسی، طراحی فضای سبز، روشنایی و حل موضوعات ترافیکی، ساماندهی مشاغل غیر رسمی و…. اشاره کرد.

 

زارع زاده بیان کرد: مشاور پروژه انتخاب شده که در آستانه شروع به کار است زمان این پروژه مطالعاتی هشت ماه بوده و انشاله عملیات اجرایی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ آغاز می شود.

 

وی در پایان گفت: این پروژه حسب دستور شهردار اهواز جناب رضا امینی و اولویت گذاری انجام شده در شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی شهرداری پس از جمع بندی و کارشناسی های به عمل آمده اتخاذ شد.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهر ما خانه‌ی ماست در حفظ و توسعه زیبائی‌های آن بکوشیم.

https://hoorkhabar.ir/708213کپی شد!
105