تجمع جوانان و هواداران استقلال ملاثانی مقابل استانداری خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان

هورنیوز – جمعی از جوانان و هواداران استقلال ملاثانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد در قالب دو تجمع مقابل عمارت استانداری خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان استان داشته و باتوجه به مصوبه شورای تامین و حضور ۱۵ساله استقلال ملاثانی در لیگ یک فوتبال کشور، اعتراض و مخالفت خود را با هرگونه تغییر نام یا واگذاری امتیاز این تیم ریشه دار و مردمی اعلام کردند.

 

مروانی از هواداران تجمع کننده مقابل استانداری گفت: متاسفانه مسئولان استان با بی تفاوتی در مقابل نقش آفرینی دلالان در عرصه فوتبال تیشه به ریشه ورزش خوزستان می زنند، آقای مدیرکل ورزش چگونه شانه از زیر حقوق منطقه محروم و مصوبه شورای تامین خالی کرده و تصمیم گیری را به تهرانی ها واگذار می کند؟ آقای استاندار چرا اجازه می دهد مدیران دولت قبل در حوزه ورزش، برای دولت آقای رئیسی حاشیه امنیتی درست کنند؟

اسد عبادی دیگر شخص حاضر در این تجمع اظهار کرد: آقایان بنی تمیم و آل کثیر چگونه می خواهند به فرد مدعی امتیاز لیگ ۳، امتیاز لیگ یک استقلال ملاثانی را دو دستی تحویل دهند و زحمات و تلاش های سالیان سال جوانان این منطقه محروم را برباد بدهند؟

ما از استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس و دستگاه های امنیتی و نماینده ولی فقیه می خواهیم تا مانع نابودی استقلال ملاثانی در سایه عملکرد مخرب مدیر ورزش و جوانان خوزستان باشند.

https://hoorkhabar.ir/707793کپی شد!
74
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • کریمی امتیاز لیگ یک ملاثانی متعلق به شخص هست نه شهر و مردم مسولین و مردم میتونستن از اون شخص امتیاز و بخرند نه با این ترفندها مفت و مجانی مال دیگری و تصاحب کنند
منتشر شده۱