نشست هم اندیشی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در صحن شورای شهر با حضور شهردار و اعضای شورا

هورنیوز – سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در این نشست، اظهار کرد: امروز توفیقی حاصل شد که در جلسه شورای شهر اهواز حضور پیدا کنم و به واسطه گزارش ارائه شده اعضا، از یکسال تلاش و اقدامات‌ شورا و شهرداری آگاه شوم.

 

وی افزود: برنامه های پیش روی شورای شهر به ویژه برنامه پنج ساله و سایر موارد پیش رو برای افتتاح پروژه ها گزارش خوبی بود که توسط ریاست شورا و شهردار ارائه شد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه تلاش‌هایی که صورت می گیرد مایه امید مردم است و می تواند گره ها و مشکلاتی که در سطح اهواز است را مرتفع کند، تصریح کرد: اقداماتی که در حاشیه شهر اهواز انجام می شود به خصوص در بخش زیرساخت کارهای خوبی است که قابل تقدیر است.

 

او با بیان اینکه تکمیل پروژه های بزرگ نیمه کاره در دستور کار قرار گرفت تا به پایان برسند، گفت: رسیدگی به فضای سبز و مبلمان شهری مواردی است که علیرغم مشکلاتی که در حوزه منابع و تامین اعتبار وجود دارد در حال انجام هستند و شهرداری و شورا عزمشان را جزم کرده اند تا بتوانند کارها را به خوبی پیش ببرند.

 

وی با اشاره به تاثیر برگزاری این قبیل نشست ها گفت: برپایی جلسات متقابل میان سپاه و مجموعه شهرداری و شورا می توانند در جهت هماهنگی بیشتر و هم افزایی تأثیر گذار باشد چرا که یکی از مسائل ما این است که موازی کاری نکنیم و کار را هم افزا کنیم و قطعا برگزاری اینگونه جلسات موثر است.

 

سردار شاهوارپور تاکید کرد: اولویت بندی برنامه ها و نیاز ها مهم است تا بدانیم مردم چه اولویتی دارند و بر آنها تمرکز کنیم و در نهایت به سمت رفع مسائل حرکت کنیم.

 

در ادامه رضا امینی شهردار اهواز  اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر دو بال مدیریت شهری هستند، قطعاً شهر می‌تواند با حرکت روبه رشد اساسی مدیریت شهری، پویایی داشته باشد و با انسجام و همدلی در شورای شهر و شهرداری زمینه توفیقات زیادی را در شهر فراهم کرده است.

 

وی گفت: اگر چه هنوز شهروندان نتایج قابل توجهی را مشاهده نکرده‌اند اما این نوید را می‌دهیم که آینده شهر روشن خواهد بود، ما با ایجاد سامانه‌های هوشمند مختلف در حوزه‌های مختلف نیروی انسانی، مناقصات، شفافیت، سرمایه گذاری و شهرسازی در مسیر هوشمند سازی و الکترونیکی کردن شهر حرکت کرده‌ایم و بسیاری از امور به ویژه در حوزه شهرسازی، الکترونیکی شده است تا در آینده شاهد کاهش فساد و اعمال نظرهای شخصی باشیم تا مردم به حقوق خود دست پیدا کنند.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری طرح هر هفته چند افتتاح با کمترین هزینه در حال اجرا است تا کنون ۱۲ هفته از این طرح را سپری کرده و هر هفته یک طرح اصلی و چند طرح فرعی به بهره برداری رسیده است. علاوه بر آن با حضور در مناطق به صورت هر چند وقت یک بار در طرح‌های هفتگی و حضور در جمع معتمدین محلات به صورت مستقیم با شهروندان صحبت و گفت‌وگو شد.

 

امینی توضیح داد: پروژه‌هایی در گذشته با تلاش شهرداران و شورای اسلامی شهر کلید خورد که برخی به پایان رسید و برخی نیز با توجه به پایان عمر مدیریتی به دوره‌های بعد تحویل داده شد، سه پروژه مهم بازمانده از گذشته در اهواز یعنی تقاطع‌های غیر هم سطح شهید قربانی و شهید بندر که از پنج سطح آن دو سطح باقی مانده است، بخش ال ۳۰۰ آن به بهره برداری رسید و ال ۴۰۰ آن نیز در روزهای آینده شروع به کار می‌کند و تا پایان سال به پایان می‌رسد، علاوه بر این دو پروژه مجموعه پروژه‌های محرومیت زدایی توسط قرارگاه خانم الانبیا در حال انجام است، همراهی سپاه در پروژه شهید چمران به نتایج خوبی رسیده است و با تلاش‌های صورت گرفته، در مهرماه روگذر اصلی این تقاطع به بهره برداری خواهد رسید.

 

شهردار اهواز با اشاره به اینکه تعامل بین بخشی تأثیر مثبت در خروجی کارها دارد، گفت: حضور میدانی سپاه در همه میادین نشان از توانمندی این نهاد انقلابی دارد که باعث سرفرازی کشور شده است و سایه امن و ارزشمندی برای ما ایجاد کرده تا با فراغ بال به خدمت رسانی به شهروندان بپردازیم و امیدواری بیشتری نسبت به نظام در مردم ایجاد کنیم چرا که فلسفه وجودی ما در مدیریت شهری افزایش امیدواری مردم به خدماتی است که توسط جمهوری اسلامی ارائه می‌شود.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

با رعایت حقوق شهروندی نظم و انضباط اجتماعی بر جامعه حاکم خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/707593کپی شد!
149
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.