راه اندازی مرکز نوآوری تخصصی در شرکت فولاد خوزستان

هورنیوز – در این نشست که روز سه شنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۱ در دفتر مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، محمد راضی جلالی رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: بالغ بر ۲۵ شرکت پارک علم و فناوری خوزستان در حال حاضر با شرکت فولاد خوزستان در حوزه های مختلف همکار دارند، اما وجود ظرفیت و توانمندی بالای شرکت های پارک علم و فناوری ایجاب می کند، این تعامل بیشتر شود.

 

او گفت: پارک علم و فناوری خوزستان آمادگی دارد با تکیه بر شرکت های دانش بنیان و فناوری که دارد، نسبت به شناسایی و رفع نیازهای فناورانه شرکت فولاد خوزستان اقدام نماید.

 

وی افزود: در همین راستا راه اندازی مرکز نوآوری و شتاب دهنده تخصصی فولاد می تواند چه در بحث رفع دغدغه های شرکت فولاد در حوزه نیازهای فناورانه و چه حمایت از ایده های خلاق در این حوزه موثر باشد.

 

در ادامه این نشست امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: این مجموعه با هدف حمایت از مراکز دانش بنیان و پارک علم و فناوری و همچنین بومی سازی قطعات و تجهیزات و مواد مصرفی صنعت گام برمی دارد.

 

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، باید ضمن حمایت از مراکز دانش بنیان و همچنین با اعتماد به جوانان مان در عرصه تولید، توسعه و بومی سازی، نیاز ما به بیرون از کشور کاملا قطع شود.

 

وی با اعلام آمادگی شرکت فولاد خوزستان در راستای توسعه همکاری های دو جانبه گفت: تهیه یک سند بالادستی در خصوص همکاری میان پارک علم و فناوری خوزستان و شرکت فولاد خوزستان، جهت پیشبرد اهداف هر دو مجموعه ضروری است.

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، مقرر شد این سند بالادستی از سوی کارشناسان تهیه و به زودی در قالب تفاهم نامه همکاری به امضا طرفین برسد.

https://hoorkhabar.ir/708035کپی شد!
90