آخرین آمار فوتی‌های سیلاب کشور

هورنیوز تعداد فوتی، مفقودی و مصدومین سیلاب‌های اخیر کشور بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان مدیریت بحران کشور به شرح زیر است:

در استان تهران از روز چهارشنبه هفته گذشته ما شاهد ۳۲ فوتی، ۲۳ مفقودی و ۱۵ مصدوم انتقالی بوده‌ایم.در استان چهار محال و بختیاری خوشبختانه فوتی و مصدوم انتقالی نداشتیم و تنها یک نفر مفقودی داشته‌ایم،در سمنان نیز وضعیت فوتی‌ها به همین شرح است، اما شاهد ۲ مفقودی و یک مصدوم بوده‌ایم.

 

همچنین در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان به ترتیب شاهد ۵ فوتی و یک مصدوم انتقالی و سه فوتی و یک مصدوم بوده‌ایم.در استان لرستان نیز تنها ۵ فوتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از سیلاب‌های اخیر شاهد بوده‌ایم.

 

در مازندران ۶ نفر در اثر سیل جان باختند و ۱۲ نفر مفقود و ۴ نفر دیگر مصدوم شده‌اند.در استان مرکزی تنها سه فوتی و ۴ مصدوم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد بوده‌ایم.در هرمزگان هم تنها ۲ مصدوم داشته‌ایم.

 

در یزد شاهد ۵ فوتی از سیلاب‌ و ۴ مفقودی بوده‌ایم که بر اساس گزارش مدیریت بحران استان از ۷ فوتی، تنها ۵ نفر مورد تایید پزشکان قانونی قرار گرفته است.

 

همچنین در خراسان رضوی ۷ جان‌باخته سیلاب اخیر داشته‌ایم، سه تن نیز از شهروندان مفقود و سه تن دیگر مصدوم شده‌اند که بر همین اساس از ۷ فوتی این استان یک نفر ایرانی و ۶ نفر از تبعه کشور عراق است و سه نفر نیز مفقودی و سه تن دیگر از مصدومان نیز تبعه کشور عراق هستند.

 

در خوزستان ما شاهد جان باختن سه تن از هموطنان بوده‌ایم و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شده‌اند که گفته می‌شود فوتی‌های این استان در اثر صاعقه و رعد و برق بوده است.

 

در مجموع از روز چهارشنبه هفته گذشته تاکنون ما ۶۹ جان باخته سیلاب‌های اخیر داشته‌ایم و ۴۵ نفر مفقود و ۴۱ نفر دیگر نیز در این حوادث مصدوم شده‌اند.

https://hoorkhabar.ir/707277کپی شد!
80