شناسایی باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی

هورنیوز – سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی باند قاچاق سازمان یافته فرآورده های نفتی شدند که با مدارک صوری اقدام به قاچاق سوخت از نوع گازوئیل در پوشش روغن پایه معدنی میکردند.

 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، پس از چندین روز پایش و تحت نظر قرار دادن محوطه شرکت مورد نظر در منطقه ویژه اقتصادی یکی از گمرکات استان، تعدادی کانتینر حامل قاچاق سوخت کشف کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، گمرک و یگان حفاظت بنادر، ماموران پلیس از محوطه این شرکت بازدید کردند و با انجام آزمایش از کانتینرها، طبق جوابیه مشخص شد تعداد ۲۰ کانتینر حاوی ۴۴۰ هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع گازوئیل در این محوطه برای قاچاق دپو شده است.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه را ۱۵۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا اعضای این شرکت دستگیر و به همراه پروندهای تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سردار جعفری در خاتمه خاطرنشان کرد: مبارزه با سود جویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویتهای این پلیس است و از شهروندان درخواست میشود در صورت مشاهده، برای برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

https://hoorkhabar.ir/706728کپی شد!
54
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.