هوشمند سازی در مسیر مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت حرکت ارزشمندی است

هورنیوز – احمد سراج در آیین بهره برداری پروژه های هوشمند سازی در مدیریت شهری که صبح امروز ۲۱ تیر برگزار شد، اظهار کرد: هوشمند سازی حرکتی مبتنی بر نگاهی است که مدیر هوشمند باید آن را دنبال کند و خدا را شاکریم امروز در مجموعه شهرداری اهواز از شهردار تا کارشناسان که دل در گرو این حرکت بزرگ دادند نشان از این است که یک نگاه هوشمندانه به شهر دارند.

 

وی افزود: باید این باور را داشته باشیم که این هوشمند سازی یک حرکت پویا، شتاب دهنده و یک حرکت جمعی است.

 

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: پویا به این معنا که امروز افتتاحیه صورت گرفته است و باید روزانه خود را برای خدمات دهی به روز و کارآمد کند، شتاب دهنده از این جهت که هوشمند سازی حرکتی نیست که منتظر مجموعه ثابت و غیر متحرک بماند.

 

سراج تصریح کرد: دنیا در حال به روز رسانی با شتاب است و این شتاب را باید در ادامه مسیر نیز مد نظر داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه این حرکت مبتنی بر کار جمعی است، تاکید کرد: سازمان فاوا به تنهایی نمی تواند این بار را متحمل شود، باید همه مدیران شهرداری، کارشناسان‌ و همه افرادی که متولی مدیریت شهری هستند با شتاب، پویا و جمعی به این مسیر ادامه دهند.

 

عضو شورای شهر اهواز گفت: هوشمند سازی شهر در مقطعی در کلان کشور یک شعار پرطمطراق بود و امروز در دولت سیزدهم و مجموعه‌ مدیریت شهری و شورا این شعار محقق شد، ما نقطه تحول اهواز را برای مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت به پاس همین هوشمند سازی و ارائه خدمات به مردم مد نظر داشتیم.

 

او اظهار داشت: خدا را شاکریم در ماه یازدهم مدیریت شهری و قبل از اینکه سال اول شورای ششم، شهردار، تیم مدیریت شهری و همه آنهایی که دل در گرو این حرکت بزرگ دارند، به پایان نرسیده، این شعار محقق شد.

 

وی عنوان کرد: تفکیک پسماند از مبدا امروز در بسیاری از کلانشهرها از جمله مشهد، تهران و… محقق شده است و امیدوارم در اهواز با استفاده از اپلیکیشن هایی که در سطح کلان کشور اجرا شده است هرچه سریع تر اجرا شود. پسماندی که در بسیاری از نقاط وجود دارد می تواند ایجاد شغل و وضعیت خوبی برای شهر اهواز به لحاظ سرمایه گذاری مهیا کند.

https://hoorkhabar.ir/706688کپی شد!
28