مدیر صندوق بازنشستگی مانع راه اندازی طرح های پتروپالایش در مسجدسلیمان شده است

هورنیوز – علیرضا ورناصری قندعلی در نشست علنی امروز(چهارشنبه، ۲۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و وزرا در خصوص بحران ریزگردها، گفت: گرد و غبار و ریزگردها امان مردم در غرب و جنوب کشور را بریده است.

 

نماینده مردم مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در برخی مناطق استان خوزستان مشکلات ناشی از ناامنی آسایش مردم را سلب کرده، اظهار داشت: همچنین معضل اشتغال را می توان با راه اندازی طرح های پتروپالایش برطرف کرد که متاسفانه در حوزه انتخابیه ما به خاطر مدیریت مدیران صندوق بازنشستگی کشوری، دچار دور باطل تسلسل شده است که باید پیگیری شود.

 

وی همچنین خواستار تکمیل پروژه ۶۵۰ هکتاری دشت لالی و صدور اسناد منازل و مسکن ها در شهرستان لالی توسط وزارتخانه های نیرو و راه شد و ادامه داد: تنش های آبی در ۴ شهرستان مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در تابستان بسیار طاقت فرسا شده است.

 

عضو مجموع نمایندگان استان خوزستان در پایان با تاکید بر ضرورت اجابت درخواست بازنشستگان برای دریافت مطالبات و افزایش حقوق آن ها خاطرنشان کرد: لازم است شستا هرچه سریع تر به وعده خود برای راه اندازی شهرک دامپروری در شهر گل­گیر مسجد سلیمان اقدام کند.

https://hoorkhabar.ir/706692کپی شد!
113