با تلاش در مسیر توسعه پایدار گام برمیداریم

فرشاد بهمن – مهرداد انداوه مدیرعامل شرکت قلعه فن آوری مهتران زاگرس در گفت و گو با بخش صنعت پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز اظهار کرد: شرکت قلعه فن آوری مهتران زاگرس یکی از شرکت های پیشرو در ضمینه تعمیرات اساسی و بومی سازی صنعت ساخت ماشین آلات دوار و همچنین نصب و راه اندازی ماشین آلات سنگین در کشور است و از بدو تاسیس خدمات ویژه ای به صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، فولاد و صنایع نیشکر کشور داشته و در ارائه خدمات تخصصی ماشین آلات دوار با تمرکز بر توربین های گازی، کمپرسور های سانتریفیوژ و همچنین پمپ ها با فشار و دور بالا فعالیت می کند.

 

وی افزود: این شرکت در پی موفقیت در تعمیرات اساسی و بومی سازی قطعات کمپرسور های گازی ترموداین برای رسیدن به هدف اصلی خود(خودکفایی و عدم وابستگی کشور به نمایندگان و شرکت های خارجی) گام مهمی برداشته است.

 

انداوه ضمن اعلام مطلب فوق به نکات قابل تاملی اشاره کرده و می‌گوید: ادامه تحریم‌ها و شدت یافتن برخی محدودیت‌ها بالطبع در کلیه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی تاثیر منفی داشته و این شرکت هم با وجود محدودیت‌ها، با استفاده از ساختار و کوله باری از تجربه و دانش فنی نیروی انسانی در تلاش است به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد. ما در تلاشیم در تمام بخش ها توان خود را بکار گرفته، با بهره گیری و استفاده درست از آن مسیر پیش رو را با بالاترین کارآمدی و بهره برداری به انجام برسانیم.

 

مدیرعامل شرکت قلعه فن آوری مهتران زاگرس در ادامه افزود: با توجه به اینکه بیشتر فعالیت ها در مناطق کمتر توسعه یافته مثل غرب و جنوب غربی کشور با شرایط خاص از نظر عدم وجود زیرساخت ها، آلودگی به مین و مهمات عمل نکرده، کثرت بیکاری و خصوصا عدم اشتغال نیروهای بومی با مشکلات جدی مواجه است، این مشکلات مسئولیت اجتماعی این شرکت را دوچندان کرده است.

 

در مسیر توسعه پایدار و افتخار آمیز گام برمیداریم

وی در پایان گفت: باتوجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری(تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین) تعیین شد، شرکت قلعه فن آوری مهتران زاگرس با انگیزه دو چندان و تکیه بر تکنولوژی روز و توان نیروهای داخلی کشور بخصوص استان خوزستان به منظور دستیابی به اهداف و ماموریت های خود، حرکتی پویا و پیوسته را مدنظر خود قرار داده و در این راه گام بر می دارد.

 

خبرنگار: فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/706647کپی شد!
139
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.