چرا کسی بفکر حل مشکلات خوزستان نیست؟

هورنیوز – با گذشت بیش از ١٠٠ روز از آغاز سال ١۴٠١ اما همچنان گردوخاک هوای اهواز و خوزستان را فرا می گیرد و تنها راهکار مقابله با آن تعطیلی بوده است تا کنون! علاوه بر آن در روزهای بدون گردوخاک توده ای از دود بعضی شهرهای خوزستان را فرا می گیرد که علت آن را آتش سوزی در تالاب هور العظیم اعلام کرده اند!

 

حال سوالی که همچنان وجود دارد این است که ساکنین این استان چگونه زندگی می کنند و دوام می آورند؟ اما ایکاش مشکل فقط هوای آلوده بود، در استانی که بزرگترین سدها و رودخانه های ایران در آن جاری هستند طبق گزارشات مخاطبین هر چند وقت یکبار آب لجن از لوله های شهری وارد منازل مردم می شود! واقعا مشکل خوزستان چیست؟ چرا کسی چاره ای برای رفع مشکلات این استان نمی اندیشد؟ آیا مردم خوزستان برای سلامتی خود باید از این استان مهاجرت کنند؟ کسانی که توانایی مهاجرت ندارند چه باید بکنند؟

 

مسئولین چه چاره ای برای رفع مشکلات این خطه اندیشیده اند؟ داشتن هوای پاک و سالم حق مسلم همه انسان هاست، چرا فکری برای سلامتی این مردم نمی کنید؟ اگر در خوزستان مسئولیت گرفته اند و توانایی خدمت به مردم این استان را ندارند از مسئولیت خود کنار بروند، چون دیدن این مشکلات و عدم رفع آن بی کفایتی آنان را نشان می دهد و قطعا حق الناس مردم این استان تا ابد بر گردنشان خواهد بود.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نفت آنلاین

https://hoorkhabar.ir/706578کپی شد!
83