تعلل دانشگاه علوم پزشکی اهواز منجر به فسخ قرارداد پت اسکن شد!

بنا به گزارش های رسیده به هورنیوز عنوان شده، در حالیکه راه اندازی دستگاه پت اسکن که یکی از دستگاه های پیشرفته و روز دنیا برای کمک به تشخیص بهنگام و درمان بیماری های صعب العلاجی همچون سرطان است و میتوانست کمک فراوانی به بیماران خوزستانی کند، متاسفانه با تعلل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در تأمین منابع مالی این پروژه مواجه شد!

 

در همین راستا رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در درمان بیماران با ارسال نامه ای به تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر از فسخ قرارداد خرید دستگاه پت اسکن در صورت عدم پرداخت هزینه تا یک هفته بعد از ارسال نامه را داده است که مطابق بررسی ها این هزینه پرداخت نشده.

محمدحسین سرمست رئیس فعلی این دانشگاه که پیشتر(یک دوره هفت ساله) نیز رئیس همین دانشگاه بود باز هم نشان داد که به توسعه زیر ساخت ها و پروژه های حوزه سلامت علاقه ای ندارد و این مهم باعث شد که بیماران استان خوزستان که سالها در انتظار راه اندازی مراکز تخصصی پزشکی همچون پت اسکن بودند، از این خدمت محروم بمانند.

 

بنظر می رسد با این نگاه مدیریتی حاکم بر حوزه سلامت مردم خوزستان تا سال‌ ها از این خدمت و خدمات بروز و استاندارد پزشکی محروم و برای تشخیص و درمان بیماری خود خصوصا سرطان باید به سایر استان ها سفر کنند.

 

این رسانه به جهت روشن سازی افکار عمومی در خصوص موارد فوق منتظر پاسخ دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

 

فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/706504کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.