تکمیل پروژه کریدور غرب خوزستان نیازمند اعتبارات است

هورنیوز – سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس در خصوص کریدور غرب و راه‌های مواصلاتی خوزستان بیان کرد: به دلیل عقب‌ماندگی‌هایی که از دو دهه گذشته بعد از جنگ بوده است، استان خوزستان و به ویژه اهواز نیاز به راه‌های مواصلاتی دارد.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: ترافیک بالا در خوزستان به دلیل وجود بنادر و مرزهای آبی و خاکی که این استان با کشورهای همسایه دارد و همچنین ترددهایی که به خوزستان انجام می‌شود، این نیاز به راه‌های مواصلاتی را در این استان دوچندان می‌کند.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس افزود: نیاز به بزرگراه و راه‌هایی است که بتوانند بدون ایجاد ترافیک، بار ترانزیتی را به دوش بکشند در استان خوزستان به شدت احساس می‌شود.

 

وی اظهار کرد: در حوزه راه‌های اهواز و استان خوزستان با پروژه‌های زیادی روبه‌رو هستیم که در سال‌های گذشته تکمیل نشده که از جمله آن می‌توان به پروژه کریدور غرب اشاره کرد که بیش از ۱۰ سال از زمان کلنگ‌زنی آن می‌گذرد ولی توجهی از سوی وزارت راه به آن نشده است.

 

حسینی ادامه داد: برای تکمیل زودتر پروژه کریدور غرب استان خوزستان نیازمند اعتبارات قابل توجهی هستیم که می‌توان از دو طریق مصوبات سفر ریاست جمهوری به عنوان پروژه ناتمام و اعتبارات نفت برای این پروژه، اعتباری را تخصیص داد.

 

وی تأکید کرد: قطعاً با وضعیتی که راه‌های استان دارد به ویژه راه‌هایی که می‌تواند ترافیک شهر اهواز را کاهش دهد، اجرای چنین پروژه‌هایی یک نیاز ضروری و حیاتی و حتی مطالبه عمومی است که امید است هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل این پروژه‌ها در این دولت باشیم.

https://hoorkhabar.ir/706477کپی شد!
76
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.