سهامداران، چشم به راه تصمیمات شرکت‌ها در مجامع

هورنیوز – شرکت‌هایی که در هجدهمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی می‌روند شامل شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، بیمه معلم، کاشی پرس، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد آلیاژی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، آریا کیمیاتک، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، صنعت غذایی کورش و پست بانک ایران می‌شود.

 

شروع هفته آینده، نیمی از شرکت‌های نام برده شده به مجمع عمومی فوق‌العاده می‌روند، این شرکت‌ها در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، اصلاح مفاد اساسنامه، تعیین پاداش هیئت‌مدیره، تصویب صورت‌های مالی و انتخاب هیئت مدیره) تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

شرکت‌هایی که از آن‌ها نامبرده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

 

پتروشیمی زاگرس

شرکت پتروشیمی زاگرس در تاریخ ۱۸ تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۹ صبح اطلاع‌رسانی شده است.

 

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

 

“زاگرس” در آخرین صورت مالی حسابرسی‌ شده خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۳ هزار و ۶۳ میلیارد تومان ارائه کرد و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۱۲،۷۶۴ ریال سود شناسایی کرد.

 

مجموع درآمد عملیاتی که این پتروشیمی طی یک سال اخیر از فروش «بخار، متانول» به دست آورد برابر با ۱۹ هزار و ۲۶۲ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره اعلام شد نسبت به دوره مشابه ۳۴ درصد افزایش یافت.

 

“زاگرس” از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۹۵ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

 

بیمه معلم
شرکت بیمه معلم در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۱۲۴ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۲۹۶ ریال سود شناسایی کرد.

 

درآمد‌های بیمه‌ای که “ومعلم” طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۱۱ درصد رشد پیدا کرد.

 

مجمع عمومی عادی سالانه “ومعلم” ساعت ۹ صبح روز ۱۸ تیرماه برگزار میشود.

 

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند و همچنین در ادامه، مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت برگزار می‌شود که در خصوص افزایش سرمایه تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

“ومعلم” از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۴۱ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

 

کاشی پارس
شرکت کاشی پارس در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر ۱۴۲ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۸۶۸ سود شناسایی کرد.

 

کاشی پارس در این دوره مالی درآمدی که از فروش انواع کاشی در بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آورد بالغ‌بر ۴۷۴ میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۷ درصد افزایش یافته است.

 

“کپارس” در تاریخ ۱۸ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه برگزار میکند.

 

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه “کپارس” در سال مالی گذشته برابر با ۸،۳۰۵ ریال سود در ازای هر سهم شناسایی شد و از این میزان سود خالص در ازای هر سهم ۶۰ درصد پرداختی جهت سود نقدی به سهامداران خود داشت.

 

معدنی و صنعتی گل گهر
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در تاریخ ۱۸ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار خواهد کرد.

 

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

 

معدنی و صنعتی گل گهر در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۲۰ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۲،۰۸۵ سود شناسایی کرد.

 

درآمد عملیاتی که “گل گهر” طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۴۹ هزار میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۵۲ درصد افزایش پیدا کرد.

 

“گل‌گهر” از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۶۸ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

 

فولاد آلیاژی ایران
شرکت فولاد آلیاژی ایران در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۱،۲۱۷ ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

 

“فولاژ” طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی ۹ هزار و ۵۸۶ میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته شاهد افزایش درآمد ۴۹ درصدی بود، این درآمد به دست آمده از فروش محصولات آلیاژی و مهندسی به دست آمد.

 

تصمیماتی که “فولاژ” در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۲،۰۸۴ ریال سود شناسایی کرد و ۴۶ درصد از این میزان سود خالص را به سهامداران خود پرداخت کرد.

 

معدنی و صنعتی چادرملو
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۲۶ هزار و ۹۴۷ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۲،۲۶۵ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

 

“کچاد” طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی ۴۵ هزار و ۵۹۸ میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته شاهد افزایش درآمد ۷۵ درصدی بود.

 

تصمیماتی که “کچاد” در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۳،۰۸۰ ریال سود شناسایی کرد و ۶۹ درصد از این میزان سود خالص را به سهامداران خود پرداخت کرد.

 

دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک
شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک در صورت مالی حسابرسی شده خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۴۱۲ میلیارد تومان شناسایی و طبق این صورت مالی در ازای هر سهم ۲،۷۴۸ ریال سود حاصل کرد.

 

“کیمیاتک” از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بالغ بر یک هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان درآمد عملیاتی به دست آورد، این میزان درآمد طی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته ۳۶ درصد رشد پیدا کرد.

 

مجمع عمومی عادی سالانه “کیمیاتک” در تاریخ ۱۸ تیرماه ساعت ۱۰ برگزار میشود.

 

تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که ۲،۴۰۶ ریال سود خالص در ازای هر سهم اعلام کرد، از این مقدار سود خالص در ازای هر سهم ۹۷ درصد از آن به سهامداران پرداخت گردید.

 

صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود
شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود در تاریخ ۱۸ تیرماه قرار بر آن بود که مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) خود را برگزار کند اما؛ در سامانه کدال اطلاعیه لغو مجمع را اطلاع‌رسانی کرد و تاریخ برگزاری آن نیز به روز دیگری موکول شد.

 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در تاریخ ۱۸ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۴ برگزار خواهد کرد.

 

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

 

“افق” در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ بر یک هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۳،۹۲۸ سود شناسایی کرد.

 

درآمد عملیاتی که “افق” طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۲۳ هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۵۳ درصد افزایش پیدا کرد.

 

تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که ۵،۳۶۰ ریال سود خالص در ازای هر سهم اعلام کرد، از این مقدار سود خالص در ازای هر سهم ۸۸ درصد از آن به سهامداران پرداخت گردید.

 

پست بانک ایران
شرکت پست بانک ایران در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر یک هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۷۴۰ ریال سود شناسایی کرد.

 

درآمد‌های عملیاتی که “وپست” طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۳ هزار و ۹۸۴ میلیارد تومان بود که نسبت به سال مالی گذشته ۷۷ درصد رشد پیدا کرد.

 

مجمع عمومی عادی سالانه “وپست” ساعت ۹ روز ۱۸ تیرماه برگزار میشود، از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

 

“وپست” میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد برابر با ۲،۲۶۳ ریال بود اما؛ سود نقدی به سهامداران خود پرداخت نکرد.

https://hoorkhabar.ir/706438کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.