با سه نماینده در مجلس توان گرفتن قیر برای آسفالت معابر شهر را نداریم/ این مسئولین فقط توئیت می زنند!

 هورنیوزحمید دغاغله رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز در نطق پیش از دستور شصت و سومین نشست رسمی در صحن علنی این شورا گفت: هشت هزار تن قیر توسط نماینده یکی از شهرهای کوچک برای آسفالت معابر آن شهر گرفته شده است و این سوال وجود دارد که اهواز با سه نماینده در مجلس شورای اسلامی چرا نباید توان گرفتن قیر برای آسفالت معابر اهواز را داشته باشد.

 

وی افزود: خوزستان چندین برابر استان های دیگر نفت تولید می‌کند به همین دلیل شان اهواز این نیست که منابع قیر را از شهرهای دیگر طلب کند بلکه از جمله وظایف اجتماعی شرکت‌های نفتی مستقر در اهواز این است که برای حل مشکل آسفالت معابر اهواز به کمک مدیریت شهری آیند.

 

دغاغله با بیان اینکه حل مشکلات مردم با سکوت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر میسر نمی شود افزود: اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم در شورا وظیفه دارند تا برای حل مشکلات مردم به موضوعات مختلف ورود کنند و از مسوولان طلب حل این مشکلات را داشته باشند.

 

همچنین احمد سراج رئیس کمیسیون خدمات شهری این شورا در نطق پیش از دستور با بیان اینکه اگر انتظاری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، این انتظار ناشی از مطالبه و حرف مردم است گفت: انتظار داریم نمایندگان به دلیل دسترسی به سطح ملی به کمک مدیریت شهری برای حل مشکلات اهواز بیایند.

 

وی ادامه داد: اگر نمایندگان اهواز در مجلس ریالی برای طرح های عمرانی اهواز اعتبار جذب شده و یا اینکه یک تن قیر به اهواز تخصیص داده شده اعلام کنند.

 

سراج افزود: امروز یک نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در جلسات شرکت می‌کند و با پیگیری فراوان مسئولان کشوری را برای حل مشکلات شهری پای کار می‌آورد ولی از مابقی نمایندگان تنها توییت آنها را می‌بینیم.

https://hoorkhabar.ir/706324کپی شد!
33
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.