کانون های فساد باید هدف قرار گیرند

هورنیوز – آیت الله عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت جانباختگان حادثه متروپل ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام محمدتقی الجواد (ع) اظهار کرد: کسانی که در راه تأمین معیشت خانواده خود مظلومانه تا پای جان تلاش کردند، اجر شهدا را خواهند داشت.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیگیری‌های مستقیم رهبر معظم انقلاب پس از حادثه متروپل عنوان کرد: حضور رئیس جمهور، وزیران و مقامات در محل حادثه متروپل به واسطه پیگیری مقام معظم رهبری بود.

 

آیت الله عبدالکریم فرحانی با بیان اینکه امام آبادان را نقطه استراتژیک کشور می‌دانستند، بیان کرد: امام بر شکست حصر آبادان تاکید داشت، چرا که آبادان نقطه استراتژیک کشور است، امروز نیز رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تاکید دارند.

 

وی افزود: با وجود اینکه در این حادثه داغ جوانان بر دل مردم آبادان نشست، اما آنان با هوشیاری تنها رسیدگی به وضعیت شهر را خواستار شدند؛ مردم آبادان می‌خواهند با مسببان این حادثه برخورد عبرت آموزی صورت گیرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کانون فساد باید هدف قرار گیرد، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در ابعاد مختلفی رشد پیدا کرده، اما با فساد برخورد نشده است؛ بنابراین باید با ریشه فساد مزمن برخورد عبرت آموز شود.

 

فرحانی با اشاره به مشکلات آبادان تصریح کرد: متروپل مشکل نخست آبادان نبوده، آبادان ایثارگر است و حقش این نیست، مدیران ضعیف و فساد مزمن در این شهر بیداد می‌کند و باید با آن برخورد شود؛ همچنین عدم توسعه متوازن سبب شده تا وضعیت شهر روز به روز بدتر شود.

 

وی با قدردانی از ایثارگری خانواده‌های جانباخته متروپل ابراز داشت: خانواده های داغ دیده در حادثه متروپل کنار نیرو‌های امدادی بودند و ایثار کردند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خواستار رسیدگی به حقوق حادثه دیدگان متروپل شد و گفت: حق و حقوق حادثه دیدگان متروپل باید تعیین تکلیف شود.

 

آیت الله عبدالکریم فرحانی در پایان با اشاره به عملکرد ضعیف دولت گذشته اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که رهبر معظم انقلاب سه مرتبه از مردم استان خوزستان عذرخواهی کردند، دولت‌های قبلی حق این استان را ادا نکردند، ولی یقین داریم دولت فعلی اجازه نمی‌دهد بار دیگر رهبر از مردم خوزستان عذرخواهی کنند.

https://hoorkhabar.ir/706208کپی شد!
63
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.