امحاء ۱۴ تن مواد مخدر در استان خوزستان

هورنیوز – فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: کشف این مقدار مواد مخدر حاصل تلاش شبانه روزی همکاران ما در فرماندهی انتظامی خوزستان به ویژه در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

 

سردار سیدمحمد صالحی افزود: در سال ۱۴۰۰ مقدار ۱۰ تن و ۹۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان کشف و در این ارتباط تعداد ۹ هزار و ۸۸۳ نفر از عوامل خرده فروش ، تهیه و توزیع کننده موادمخدر دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست سال جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان موفق به کشف ۲ تن و ۳۹۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شد افزود: همچنین در این ارتباط تعداد ۶ باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده و تعداد ۴۶ دستگاه خودرو از آنها توقیف شد.

 

سردار صالحی گفت: در این عملیات ها تعداد ۹۳۳ خرده فروش مواد مخدر همچنین ۶۰۲ معتاد عادی و ۴۳۳ نفر معتاد متجاهر از سطح استان خوزستان جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

 

وی اظهار داشت: با توجه به مطالبه مردم خوزستان در خصوص برخورد با سوداگران مرگ در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۷۵۰ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان برگزار و ۱۷ باب پاتوق محل مصرف مواد مخدر مهر و موم شد.

https://hoorkhabar.ir/706063کپی شد!
49