دشمن عزت کشور و ملت را هدف قرار داده است

هورنیوز – سردار نعمت اله باقری جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: دشمن به دنبال این است که عزت ملت و نظام اسلامی را کمرنگ کرده و این کاهش عزت را به ملت تلقین کند.

 

وی گفت: دوری از استعمار ‌و غرب، سبب عزت ملت و کشور ما در طول دهه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شده است و دشمن با واقف بودن به این موضوع، با ایجاد جنگ روانی و استفاده از ابزارهای مختلف، عزت ملت و کشور را هدف قرار داده است.

 

سردار باقری ادامه داد: دشمن، وصل کردن کشور به استعمار را راه عزت و موفقیت کشور معرفی می‌کند و برای تلقین این تفکر به ملت، تبلیغات وسیعی دارد.

 

وی گفت: امروز دنیا به ماهیت استعمار و غرب پی برده است و نگاهی به تاریخ و عملکرد استعمار نشان دهنده منفعت طلبی و خوی واقعی آنها است.

 

جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: همین که فرزندان این مرز و بوم از جمله شهید سردار سلیمانی این چنین در برابر جنایات دشمن ایستادگی و جانفشانی می‌کنند نشان دهنده عزت و سربلندی ملت و کشور است.

 

وی گفت: جمهوری اسلامی به دنیا فهماند که عزت و سربلندی با تکیه بر اقتدار و توان داخلی محقق می‌شود و تاریخ گواه این است که جمهوری اسلامی عزت، استقلال و کرامت ملت که در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از بین رفته بود را به ملت برگردانده است.

 

او بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز به رغم همه فشارهای دشمنان، در اوج عزت و اقتدار است و این عزت و اقتدار به دنیا ثابت شد.

 

حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه اندیمشک افزود: خدمت در نظام اسلامی خیلی حساس و پراهمیت است زیرا انقلاب و نظام حاصل خون پاک هزاران شهید والامقام است. جایگاه و نقش آفرینی سپاه در دوران مختلف بر همگان مشخص شده است و حضرت امام (ره) همواره بر این نقش محوری تاکید داشتند. عملکرد شایسته و خدمت صادقانه به مردم بهترین ذخیره برای آخرت است و مدیران در نظام اسلامی همواره به این مهم توجه داشته باشند.

 

در این آیین سرهنگ علیرضا ایمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه اندیمشک معرفی، و از سرهنگ احسان کریم پور فرمانده پیشین این نیرو تقدیر شد.

 

https://hoorkhabar.ir/705666کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.