جلسه پیگیری وضعیت پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان

هورنیوز – جلسه یادشده با هدف پیگیری وضعیت پیشرفت پروژه‌های توسعه ای فولاد خوزستان و بررسی و حل مسائل مختلف مربوط به آن ها انجام شد.

 

این جلسه با حضور رضا طاهری رئیس هیات مدیره، محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه، میثم شهنیانی معاون برنامه ریزی و اجرای پروژه ها و جمعی از مدیران، مشاوران و پیمانکاران در حوزه اجرای پروژه های توسعه شرکت فولاد خوزستان، روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این شرکت برگزار شد.

 

میثم شهنیانی معاون برنامه ریزی و اجرای پروژه ها اظهار داشت: در جلسه یاد شده روند پیشرفت پروژه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: پروژه ساخت خط و پست مقسم ۴۰۰ کیلو ولت با پیشرفت ۹۵ درصدی در تابستان سال جاری تحویل شرکت برق منطقه ای خواهد شد.

 

شهنیانی در ادامه بیان داشت: پروژه ساخت کارخانه مگامدول آهن اسفنجی (زمزم ۳) با پیشرفت ۷۶ درصدی و با روند مثبتی در حال تکمیل است.

 

وی ادامه داد: مگا پروژه پکیج اسلب عریض، مراحل طراحی بیسیک آن تمام شده و طراحی تفصیلی آن در حال انجام است و به موازات آن عملیات رفع معارضین و آماده سازی زمین اجرای پروژه در سایت فولادسازی و بخشی از عملیات اجرایی پروژه مانند ساخت کارگاه قالب زیگمنت جدید در حال انجام می باشد.

 

وی افزود: مراحل طراحی پروژه احداث اکسیژن شماره ۴ در حال انجام است و به موازات آن بخشی از کارهای پروژه مانند اجرای کاندوئیت‌ها و کابل‌کشی مسیر تامین برق، اجرای مسیر پایپ رک لوله‌های ارسالی به شرکت، ساختمان اداری و کولینگ تاور در حال انجام می باشد.

 

در جلسه فوق تمامی ارکان اجرایی پروژه‌های یادشده حضور داشته و نقاط قوت و قابل بهبود پروژه‌ها بررسی شد و رهنمودهای لازم از سوی رئیس هیات مدیره در راستای رفع مشکلات و تسریع در روند اجرای پروژه‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

https://hoorkhabar.ir/705597کپی شد!
30