مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان را به مناظره در خصوص وقایع اخیر دعوت می کنم

هورنیوز آقای سعید آتشباری مدیرعامل جدید پتروشیمی مسجدسلیمان با سلام و عرض احترام؛

 

اینجانب بابک طهماسبی روزنامه نگار خوزستانی و بچه ی کوچه پس کوچه های خاکی مسجدسلیمان عزیز و محروم مدتی است که جنابعالی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی شهر من منصوب شده اید، خود به نیکی می دانید که تا قبل از حضورتان پتروشیمی مسجدسلیمان بر ریل توسعه قرار داشته و جزء شرکت های سودده و‌کاملا بی حاشیه ی صندوق بازنشستگی بوده است که بدون هیچ حاشیه ای مسیر خود را طی می کرد. اما از لحظه ی انتصاب شما پتروشیمی مسجدسلیمان که در حال حاضر تنها منبع و ماوای امید جوانان شهر من برای آینده و اشتغال است دچار حواشی بسیار شده که آخرین آن انتصاب هفت مدیریت مهم این شرکت توسط جنابعالی و اختصاص آن به غیربومی ها بوده است! که این موضوع طبق شنیده ها برخلاف قول و قرارهای اولیه جنابعالی با مسئولان و بزرگان شهر است.

 

لذا از آنجا که طفل نوپای پتروشیمی برای ما فرزندان شهر به عنوان مادر و نه دایه، بسیار مهم است تا به امروز هیچ گونه اقدامی و حتی مطلب انتقادی برای جلوگیری از برهم خوردن آرامش این شرکت ننوشتیم مبادا که خللی بر این مجموعه ی عظیم که حفظ آن بخاطر مردم و جوانان شهرم برای ما از جان شیرین هم واجب تر است وارد گردد. ولی با استقرار و استمرار حاشیه های رخ داده لازم دیدم بطور قاطع به موضوع پتروشیمی مسجدسلیمان ورود کنم و نگذاریم که این ممر و محل درآمد همشهریان عزیز و مظلومم بیش از این دچار حاشیه های نگران کننده شود.

 

آقای آتشباری، نمی دانم شما هم مثل من تابحال جسد دوستان کودکی ات را که جوانان برومند و با شرفی بودند اما بخاطر فقر و نداری و بیکاری در مسجدسلیمان؛خودکشی کرده اند را در آغوش کشیده ای؟! نمی دانم جنابعالی هم تابحال با این استرس کشنده به شهرت وارد شده ای که مبادا باز حجله ی رفیقی را در خیابان ببینی که بخاطر بیکاری آرزوهای خود را به خاک سپرده است؟! اگر شما هم چنین دیده و کشیده ای؟! یقینا حال امروز و نگرانی های کشنده ی ما را درک خواهی نمود. لذا جنابعالی را در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از انتصابتان به مناظره در حضور رسانه های آزاد و اهالی فن و‌ مردم شهرم دعوت می کنم و زمان و‌ مکان مناظره را به احترام مهمان بودن شما هرچند که خانواده ی محترم جنابعالی به جای حضور و زندگی در کنار مردم مهمان نواز و محروم شهرم در اهواز و کیانپارس ساکن شده اند! واگذار می کنم و بی صبرانه منتظر تعیین مکان و‌ زمان مناظره از سوی شما هستم.

 

فرزند کوچک شهر محروم و مظلوم مسجدسلیمان/ بابک طهماسبی/ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱

https://hoorkhabar.ir/705508کپی شد!
122
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.