بازدید معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از سایت صفیره

هورنیوز – علی اصغر اسداللهی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با نظارت سازمان خدمات موتوری و پسماند نخاله برداری انجام می شود و شرکت ها و پیمانکارانی که قصد حفاری و تخریب دارند به سازمان خدمات موتوری مراجعه و سازمان برای آنها مجوز صادر می کند.

 

اسداللهی گفت: پس از اخذ مجوز از سازمان پسماند تاییدیه ای را دریافت و به سازمان خدمات موتوری مراجعه می کنند و پایان کار حفاری و تخریب را دریافت و به کار ساخت و ساز خود ادامه می دهند.

 

وی تصریح کرد: در مناطق هشت‌گانه واحدی به نام کنترل ضایعات و نخاله تعریف شده و گشت زنی ها را برای بررسی بیشتر انجام می دهند. امید است با این روند دیگر حجمی به نخاله های شهر اضافه نشود.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص جمع آوری نخاله ها در سطح شهر، بیان کرد: بر اساس طرحهای تعریف شده پیمانکارانی را آورده‌ ایم و نخاله های سطح شهر را جمع آوری می کنیم تا بر اساس کاربری زمین ها تعیین شوند و دیگر نخاله ریزی در آن نقاط انجام نگیرد.

 

اسداللهی ادامه داد: این طرح از بهمن ما سال گذشته شروع و با نصب جی پی اس بر روی خودروها مسیر حرکت ها مشخص شد تا تخلفی صورت نگیرد و اکنون مرتبا آسیب شناسی و به روند کار بهبود می بخشیم.

 

وی با اشاره به خودروهای روباز که در قراردادهای خدمات شهری و نگهداری فضای سبز هستند، عنوان کرد: این ماشین های روبازی که کارشان جمع آوری نخاله در سطح شهر است از سال گذشته ساماندهی شدند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز افزود: دو محل ایستگاه میانی کشتارگاه و ایستگاه میانی فنی مهندسی برای این ماشین های روباز مشخص شده و از ایستگاه‌ها به سایت صفیره حمل می شود.

 

وی ادامه داد: تعیین این دو ایستگاه باعث می شود ساماندهی بهتری را شاهد و شهری پاکیزه تر داشته باشیم.

 

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

وجود شهری زیبا، مستلزم تعاون و  همکاری افراد آن جامعه است.

https://hoorkhabar.ir/705427کپی شد!
72