دستور ویژه رئیس‌ جمهور برای رسیدگی فوری به حادثه‌ آبادان

هورنیوز – در پی ریزش ساختمانی در شهر آبادان که سبب فوت و مجروحیت شماری از هموطنان‌مان شده است، رئیس دفتر رئیس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار خوزستان، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت حادثه، دستور رئیس جمهور مبنی بر بسیج تمامی امکانات برای رسیدگی فوری به سانحه‌دیدگان و آواربرداری را ابلاغ کرد.

 

سید ابراهیم رئیسی که برای دیدار و گفت‌وگو با پادشاه عمان به مسقط پایتخت این کشور سفر کرده، به محض اطلاع از بروز این حادثه به معاون اول رئیس‌ جمهور مأموریت داد ضمن به‌کارگیری تمامی امکانات محلی و ملی، شخصا این موضوع را با اختیارات کامل به‌منظور تسریع در آواربرداری و نجات جان افراد زیر آوار مانده و رسیدگی به مصدومان حادثه، مدیریت و پیگیری کند.

 

وی همچنین دستور داد با توجه به اعلام نیاز استاندار خوزستان، نیروهای امدادی و امکانات لازم برای آواربرداری و امداد، از سازمان آتش‌نشانی تهران به‌صورت فوری به آبادان اعزام شوند و برای شناسایی تخلفات منجر به این حادثه نیز با فوریت اقدام شود و برخورد شدید و غیرقابل اغماض با متخلفان در دستور کار قرار گیرد.

 

رئیسی ضمن ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های جان‌باختگان که طبق گزارش‌ها غالبا از کارگران زحمت‌کش بوده‌اند، دستور داد رسیدگی به وضعیت این خانواده‌ها در اولویت قرار بگیرد و گزارش روند امدادرسانی نیز برای وی ارسال شود.

https://hoorkhabar.ir/705277کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.