حفظ اراضی ملی و دولتی نیاز به تدابیر پیشگیرانه دارد

هورنیوز – علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان در دیدار با فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول، اظهار داشت: ارتش در نظام مقدس جمهوری اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن به‌عنوان مظهر اقتدار شمرده می‌شود. رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های ارتشی‌ها در عملیات‌های مهم و اثرگذار آن دوران در کنار سایر ایثارگران دفاع مقدس، منتهی به پیروزی و حفظ مرزها، خاک و سرزمین عزیزمان شد.

 

وی ادامه داد: نقش بی‌بدیل و پررنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، در اذهان باقی مانده است. امروز نیز با حضور مقتدرانه ارتش و سایر نیروهای مسلح، چنان هراسی در دل دشمنان افتاده که معاندان و بیگانگان جرات تعرض و تجاوز به مرزهای کشور را پیدا ‌نمی‌کنند.

 

دهقانی تصریح کرد: امروز نیز فعالیت و تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نیروهای حافظ استقلال و امنیت مرزهای کشور در کنار سایر نیروهای مسلح، قابل تقدیر است.

 

وی افزود: این نیروی مقتدر که باید از تمامیت ارضی و اقتدار نظام دفاع کند، باید زمینه‌های لازم برای اقتدار را نیز فراهم داشته باشد. یکی از این‌ها حفظ حریم و محیط پادگان‌هاست که قطعا باید از تجاوز و تعرض افراد سودجو مصون باشد.

 

او با تاکید بر ضرورت اجرای احکام صادره در این خصوص و مرتفع کردن موانع اجرای احکام مذکور، گفت: برای جلوگیری از تجاوز و تصرف اراضی ملی و پایگاه‌های نظامی و حریم آن، علاوه بر اجرای احکام صادره، پیشگیری نیز ضرورت دارد و همه ما باید به این موضوعات حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم و نگذاریم افرادی به ناحق به این حریم تجاوز و تعدی کنند.

https://hoorkhabar.ir/705268کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.