کار جهادی و میدانی امید و اعتماد مردم را تقویت میکند

هورنیوز – هوشنگ صالح راد با اشاره به بازدید میدانی استاندار خوزستان از فروشگاهای عرضه مایحتاج مردم در سطح شهر اهواز ‌و بررسی میدانی وضعیت موجودی اجناس در این فروشگاها با هدف ایجاد آرامش و ثبات و کنترل بازار، این مورد را ضرورت استانی و گره گشاه توصیف نمود و بر استمرار این مهم توسط مدیر ارشد استان و گسترش این بازدیدها به شهرستانها در همه زمینها جهت شنیدن مشکلات مردم و بین مردم بودن را خواستار شد و از استاندار خوزستان تقدیر و تشکر نمود.

 

وی عنوان کرد: روحیه انتقاد پذیری بحمدالله در بین مسئولین وجود دارد و مدیران استان از انتقاد سازند استقبال میکنند چون انتقاد سازنده می تواند راه حل مشکلات باشد و به پیشرفت استان و موفقیت مدیریت استان کمک نماید و روحیه مطالبگری را در استان تقویت کند.

 

صالح راد افزود: ممکن است در جاهایی با مدیریت ارشد استان اختلاف نظر یا انتقاد از برخی کار ها وجود داشته باشد که این امری طبیعی و نشان از دل سوزی برای استان است و زنده و پویا بودن فضا استان است. اما این به آن معنی نیست که کارهای مثبت و عملکردها درخشان نادیده گرفته شود.

 

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: انتقاد حق همه است اما انتقاد سازنده که در نهایت راهکار ارائه شود و خروجی آن دیدن مصالح استان و مردم باشد نه تمایلات حزبی و شخصی. لذا ما بعنوان یک جریان سیاسی مستقل که هدف خود را تبیین بیانیه گام دوم انقلاب میدانیم و بصورت کشوری در حال فعالیت هستیم از هرگونه کار جهادی و ارزشی و میدانی که در تحقق بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد تشکر و قدردانی می نمایم.

https://hoorkhabar.ir/705119کپی شد!
87