شرکت های پتروشیمی خوزستان، غریبه با رسانه های بومی!

هورنیوزفرشاد بهمن: روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود آورده: آگهی‌های مزایده و مناقصه طی یک زدوبند با ۲۲ شرکت پتروشیمی فعال در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و بندر امام خمینی فقط به یک روزنامه اقتصادی داده می‌شود. چند تن از مدیران روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی در گفتگوی صریح با خبرنگاران ما در این دو شهر اعلام کردند، متأسفانه طی زدوبند در تهران تمام آگهی‌های مزایده و مناقصه فقط به یک روزنامه اقتصادی داده می‌شود و این اقدام برخلاف دستورالعمل و بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور دولت سیزدهم می‌باشد که مقرر کرده توزیع آگهی‌‌ها باید بصورت عادلانه توسط ادارات ارشاد اسلامی باشد.

 

از سویی دیگر پس از بررسی خبرنگاران هورنیوز، مشخص شد این روند تنها برای نشریات کاغذی نیست و در خصوص پایگاه های خبری آنلاین نیز صدق می کند! به صورتی که برای پرداخت هزینه تبلیغات و… برخی رسانه های وابسته به مدیران روابط عمومی های این شرکت ها و رسانه های غیر بومی در راس قرار دارند و اگر چنانچه مجالی شد، رسانه های خوزستانی نیز در نظر گرفته می شوند!

 

در پایان از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و دیگر مسئولین ذیربط خواستاریم به این مهم ورود نمایند و با انتشار لیست پرداختی ها در رسانه ها مشخص کنند چه افرادی در این خصوص بیش از دیگران منافع دارند؟

 

فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/704787کپی شد!
72
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.