سوئد، بهشت تروریست‌های ضدایرانی

هورنیوز – اقدام دولت و نظام قضایی سوئد در بازداشت خودسرانه حمید نوری به شیوه تله‌گذاری و تبانی با عناصر گروهک تروریستی منافقین و نقض بدیهی‌ترین حقوق انسانی این تبعه ایرانی و شکنجه وی در دوران بازداشت غیرقانونی و سپس صدور کیفرخواست علیه او با اتکاء به ادعا‌های واهی و بدون سند متقن عده‌ای از پادو‌ها و سمپات‌های گروهک تروریستی منافقین، از جهات مختلف محکوم و مغایر با تعهدات بین‌المللی دولت سوئد است.

 

سوئدی‌ها که همچون سایر غربی‌ها ادعا‌های حقوق بشری شان گوش فلک را کر کرده است در دوران بازداشت و محاکمه غیرقانونی و خودسرانه حمید نوری انواع و اقسام تضییقات را علیه این تبعه ایرانی روا داشتند.

 

در طول مدت حدود ۲ سال پس از بازداشت، علیرغم اینکه خانواده حمید نوری دو بار نیز به سوئد سفر کرده بودند، اما مقامات سوئدی اجازه ملاقات به آن‌ها ندادند. همچنین با وجود اینکه نوری از ضعف بینایی رنج می‌برد و بار‌ها از مقامات زندان درخواست کرده بود تا بتواند به چشم پزشک مراجعه کند و از عینک استفاده کند، اما به این خواسته وی هم توجهی نشد.

 

اما اقدام دولت سوئد در دستگیری و محاکمه غیرقانونی و ضدانسانی حمید نوری به واسطه ارتباط نزدیک این دولت با گروهک‌های معاند و تروریستی ضدایرانی است. این ارتباط به حدی وسیع و وثیق است که سوئد را به بهشت تروریست‌هایی تبدیل کرده که دستانشان به خون پاک شهروندان ایرانی آلوده است و این تروریست‌های سکنی گزیده در سوئد از این کشور برای هدایت اقدامات تروریستی خود علیه مردم ایران بهره می‌گیرند.

 

برای گزاره فوق، شاهد مثال‌های زیادی وجود دارد؛ از عناصر گروهک تروریستی منافقین تا سرکرده گروهک حرکه النضال و برخی عناصر جاسوس و خرابکار وابسته به رژیم صهیونیستی.

 

منافقین، این تروریست‌های خون آشام و جنایت‌پیشه که ۱۷ هزار تن از مردم ایران را به خاک و خون کشیده‌اند، سالهاست که سوئد را به یکی از سرزمین‌های امن خود تبدیل کرده و علاوه بر گشت‌وگذار آزادانه در این کشورِ مدعی رعایت حقوق انسان‌ها! از مواهب دولتمردان سوئدی نیز بهره می‌برند و هرازچندگاهی اقداماتی ضد ایرانی خود را از داخل این کشور به پیش می‌برند.

 

همین ماجرای توطئه‌آمیز علیه حمید نوری حاکی از آن است که دولت سوئد با اختصاص بودجه ده‌ها میلیون یورویی، نظام قضایی خود را در اختیار گروهک منافقین قرار داده و بر تداوم سیاست حمایت از تروریست‌ها و برنامه‌های خرابکارانه علیه جمهوری اسلامی ایران اصرار دارد.

 

علاوه بر عناصر تروریستی گروهک منافقین، برخی دیگر از دشمنان نشان‌دار مردم ایران نیز در سوئد روزگار می‌گذرانند و از داخل همین کشور برای انجام اقدامات تروریستی علیه مردم ایران برنامه‌ریزی می‌کنند؛ از جمله این تروریست‌ها «حبیب الاسیود» معروف به «چعب» سرکرده گروهک تروریستی «حرکه النضال» بود. این تروریست که با هوشیاری نیرو‌های حافظ امینت مردم ایران در یکی از کشور‌های همسایه دستگیر شد سال‌ها در سوئد مستقر بود و از امکانات و تسهیلات دولت این کشور بهره‌‍مند بود.

 

«حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی «حرکه النضال»، فردی است که حسب محتویات پرونده‌اش و اقاریری که داشته عملیات تروریستی متعددی را علیه مردم ایران ترتیب داده که یکی از مشهورترین آن‌ها حمله به مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز در ۳۱ شهریور سال ۹۷ است که این حمله تروریستی منجر به شهادت ۲۵ نفر از هموطنان‌مان ازجمله یک کودک و مجروح شدن ۲۴۹ نفر از ایرانیان شد.

 

گروهک حرکه النضال به سرکردگی «چعب» اقدامات تروریستی خونباری دیگری را علیه مردم ایران ازجمله بمب‌گذاری در اماکن دولتی، جاسوسی و سرقت مسلحانه انجام داده و مکرراً برای مردم ایران ایجاد رعب و وحشت کرده است که در مجموع اقدامات تروریستی اعضای این گروهک، ۲۷۴ نفر از شهروندان ایرانی شهید یا مجروح شده‌اند.

 

سوئدی‌ها علاوه بر پذیرایی گرم و حمایت همه‌جانبه از تروریست‌هایی که دستانشان تا مرفق به خون پاک شهروندان ایرانی آلوده است، برای عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی نیز مکانی امن هستند؛ «احمدرضا جلالی» یکی از همین عناصر است که اقدامات خود را علیه ایران با هدایت رژیم صهیونیستی و برخی سرویس‌های اروپایی در سوئد ترتیب می‌داد.

 

میزان

https://hoorkhabar.ir/704537کپی شد!
123
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.