احتمال تلفیق نمایشگاه قرآن و کتاب

هورنیوز – حجت‌الاسلام کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به وضعیت اجرایی نمایشگاه قرآن اهواز، اظهار داشت: از ماه‌های گذشته که همکاران بنده و سپس این جانب پیگیر برگزاری نمایشگاه قرآن بودیم، زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد اما متأسفانه برخی مشکلات مالی و کمبود اعتبار، امکان اجرای نمایشگاه در مدت‌زمان اعلام شده، فراهم نگردید.

 

وی با بیان اینکه شرایط برگزاری نمایشگاه قرآن با ۱۰۰ غرفه فراهم‌شده اما در حال حاضر تنها مشکل اصلی، مسأله تأمین اعتبار است، گفت: إن شاءالله تا دو روز آینده تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه قرآن مشخص می‌شود.

 

حجت‌الاسلام کلاه‌کج، با تأکید بر اینکه در تلاش برای تقویت نمایشگاه قرآن از حیث دکور و شیوه اجرای آن هستیم، اذعان کرد: اگر مشکل اعتباری نمایشگاه ظرف دو روز آینده حل نشود این نمایشگاه را با نمایشگاه کتاب در خردادماه امسال تلفیق می‌کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، گفت: اگرچه قرار بود نمایشگاه قرآن، ۲۵ ماه مبارک رمضان برگزار شود اما تاکنون به دلیل مشکلات فوق‌الذکر این مسأله مهیا نشده که امیدواریم هرچه سریع‌تر برطرف گردد.

 

وی، متولی اجرای نمایشگاه را مؤسسات فرهنگی اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه به پایان سال مالی مواجه شدیم اعتبارات این مؤسسات با مشکل مواجه شده و هم‌اکنون در حال رایزنی برای تأمین اعتبار هستیم.

 

حجت‌الاسلام کلاه‌کج در پایان گفت: به‌منظور برگزاری بهتر نمایشگاه قرآن قرار بود برخی از دستگاه‌ها با ما مشارکتی داشته باشند تا نمایشگاهی در شان استان برگزار کنیم.

 

حوزه

https://hoorkhabar.ir/704559کپی شد!
33