تا سکان دار شهرداری اهواز هستم نمی گذارم ریالی از حقوق کارگران کسر شود

هورنیوز – این مراسم به پاسداشت روز جهانی کارگر و بزرگداشت مقام کارگر و تجلیل از کارگران و پاکبانان شهرداری مناطق هشتگانه شهرداری اهواز برگزار شد.

 

در این برنامه رضا امینی شهردار اهواز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین به درگاه خداوند متعال، گفت: این روز فرخنده را که مصادف با عید سعید فطر شده است خدمت همه کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری اهواز تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

وی شغل کارگری و پاکبانی را از مشاغل سخت عنوان کرد و بیان داشت: تا سکان‌دار شهرداری اهواز هستم نمی گذارم ریالی از حقوق کارگران کسر شود.

 

شهردار اهواز در این خصوص توضیح داد: در گذشته پرداخت حقوق در شهرداری اهواز به شکلی بود که ابتدا مدیران، کارشناسان و بعد کارگران حقوق می گرفتند ولیکن امروز ابتدا کارگران، کارمندان و در آخر مدیران حقوق خود را دریافت می کنند.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم امکانات رفاهی برای کارگران و کارمندان شهرداری اهواز مهیا کنیم. سفرهای زیارتی به همراه خانواده و اردوهای کاربردی که در شأن و حق شماست را برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

 

احمد سراج عضو شورای اسلامی شهر یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که در جمع کارگران خدمات شهری منطقه ۷ و خطاب به آنان ‌عنوان کرد: تلاش و زحمت شبانه روزی شما عزیزان مردم را خشنود می‌کند چراکه فضای محیط شهری به دستان مبارک شما، روزانه برای کار و تلاش مردم مهیا می‌شود.

 

وی ادامه داد: بنده به نوبه خود به‌عنوان عضو کوچکی از شورای شهر اهواز این روز را به همه شما تبریک عرض می کنم و از شهردار عزیز و مجموعه مدیریت شهری سپاسگزارم که طی این چند روز با برگزاری مراسم تجلیل از شما عزیزان، حرمت و ارج و قرب کارگران خدوم شهرداری اهواز را پاس داشتند و همه را دور هم جمع کردند.

سراج تصریح کرد: امیدوارم روزی برسد که همه بدون هیچ واسطه‌ای در مدیریت شهری با هم همکار باشند و واسطه‌ها و پیمانکاران نباشند و کارگران مستقیماً با مدیریت شهری در ارتباط باشند که البته در این زمینه خبرهای خوشی از مجلس به گوش می‌رسد که امیدوارم این خبرهای خوش، واقعیت پیدا کند و کارگران خدوم ما این روز را ببینند.

 

این مقام مسئول در ادامه ضمن دعوت از همه رسانه ها به انعکاس اخبار امید بخش از اهواز و استان یادآور شد: اهواز رنگین‌کمان اقوام، شهر علی بن مهزیار، شهر پل‌ها، شهر شب و شهر مردمان خون‌گرمی است که در نقطه نقطه ی این شهر زیبایی ها را می آفرینند.

 

وی در پایان با اشاره به زحمات شبانه روزی کارگران شهرداری، گفت: بعضی شب‌ها که در سطح شهر، کارگران عزیز را می بینم که زمانی که همه در حال استراحت هستند، آنها مشغول کار و تلاشند تا صبح شهری پاکیزه به شهروندان تحویل دهند، در برابرشان احساس شرمندگی می کنم و امیدوارم بتوانیم آنچه درخور و در حق و شأن این عزیزان است را ادا کنیم.

 

فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت نیز در این مراسم ضمن خوشامدگویی به حضار، اظهار داشت: به قطع پاکبانان یکی از خدوم‌ترین کارکنان شهرداری‌ها می‌باشند که آن‌طور که باید نتوانستیم از زحمات آنها در طی این سالیان تقدیر بعمل آوریم.

 

وی با بیان اینکه این جشن بهانه ای شد تا از زحمات این قشر مظلوم تقدیر بعمل آوریم، تصریح کرد: پاکبانی یکی از مشاغل سخت است که شاغلین در آن از جان و دل مایه می گذارند تا شهری پاکیزه داشته باشیم.

 

شایان ذکر است، این جشن از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز و با مشارکت شهرداری منطقه هفت در سالن اجتماعات امام خامنه ای مجتمع فرهنگی فجر سپاه واقع در زیتون کارمندی برگزار شد و در انتهای مراسم از تمامی کارگران با اهدای هدیه تقدیر بعمل آمد.

 

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

وجود شهری زیبا، مستلزم تعاون و  همکاری افراد آن جامعه است.

https://hoorkhabar.ir/704478کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.