حمایت از جنبش‌های فلسطینی بهترین راه نابودی رژیم صهیونیستی است

هورنیوز – حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مانع فراموشی مسأله اشغال فلسطین و قدس شریف شده است، اظهارداشت: نام‌گذاری روز قدس از سوی امام خمینی(ره)، تحولی بزرگ در سیر مبارزات تاریخی پدید آورد و با این اقدام مسئولیت مبارزه با رژیم غاصب از دست دولت‌های خائن به‌ظاهر اسلامی عربی، خارج و بار آن بر دوش امت اسلامی قرار داده شد.

 

امام جمعه اهواز، مبارزه با رژیم صهیونیستی را وظیفه آحاد مسلمین و انسان‌های آزادی‌خواه دانست و گفت: امروز این مسئولیت بر عهده فرد فرد مسلمانان عالم و هر فرد آزادی که به دنبال حق است، قرار داده شده است.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «این رژیم غاصب باید از صحنه روزگار پاک شود»، به دستاوردهای مهم نام‌گذاری روز قدس اشاره کرد و افزود: از دستاوردهای مهم این نام‌گذاری، نجات ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف از تنهایی و انزوا و ایجاد روحیه اعتمادبه‌نفس در میان مردم و جوانان فلسطینی است.

 

امام جمعه اهواز، همچنین در بخشی از خطبه‌های اول نماز، ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، به فضیلت و ضرورت استفاده از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، اشاره کرد و گفت: خداوند به انسان عمر داده که عبادت کند و حال که این لحظات و ساعات معنوی ماه مبارک رمضان رو به اتمام است، چه خوب است که از ثانیه به ثانیه این ماه گران‌قدر استفاده کنیم.

 

نماینده ولی‌ فقیه در خوزستان، همچنین خطاب به مسئولین حاضر در نماز جمعه، گفت: کارکرد این ماه، اخلاق انسانی و دینی و با چهره‌ای گشاده مشکلات مردم را حل کردن است؛ مردمی که همیشه پیشگام مسئولین در خدمت مردم هستند، لایق احترام و زندگی خوب و بدون دغدغه و مشکل است.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد، در پایان با بیان اینکه گرامیداشت روز قدس و حمایت از جنبش‌های فلسطینی بهترین راه نابودی رژیم صهیونیستی است، اظهارداشت: امیدوارم به‌زودی با همبستگی امت اسلام شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم و نماز را در قدس شریف اقامه کنیم.

https://hoorkhabar.ir/704449کپی شد!
96
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.