برگزاری مراسم تجلیل از مقام کارگران خدمات شهری شهرداری اهواز همزمان با روز کارگر

هورنیوز – عصر امروز هفتم اردیبهشت ماه با حضور جمعی از مسئولان شهری آیین تجلیل از کارگران خدمات شهری منطقه یک شهرداری اهواز برگزار شد.

 

برپایه این گزارش از آنجائیکه رونق و رشد کشور و تعالی جامعه درگرو، کار و تلاش کارگران عزیز و زحمتکش است و با توجه به اینکه کارگران شهرداری جزو قشر بسیار زحمتکش و پرتلاش جامعه کارگری کشور هستند، شهرداری اهواز هرساله همزمان با روز کارگر در راستای ارج نهادن به تلاش این عزیزان و تقدیر از زحمات آنان مراسم جشن تجلیل و تکریم این عزیزان را برگزار می نماید که متاسفانه در دوسال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم برگزار نشد.

 

سید محسن موسوی زاده عضو شورای شهر اهواز نیز ضمن حضور در این مراسم و تبریک فرارسیدن روز جهانی کارگر، عنوان کرد: قدردانی شبانه روزی از کارگران فعال در این مجموعه باز هم حق مطلب را ادا نمی کند. این بزرگواران در این ماه مبارک نیز با زبان روزه در حال تلاش برای آسایش شهروندان هستند.

 

وی افزود: کارگری کار شریفی است و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

 

شهردار منطقه یک اهواز نیز از کارگران فعال در این منطقه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

وی ادامه داد: در این چند سالِ شیوع کرونا برنامه های روز کارگر به صورت محدود برگزار می شد که ما امیدواریم با ریشه کن شدن این بیماری منحوس بتوانیم برنامه های پربارتری برای کارگران عزیزمان برگزار کنیم.

 

در این مراسم برنامه های بسیار شاد در آیتم های مختلف برای کارکنان اجرا و در پایان از کارگران با اهدای هدایایی قدردانی شد.

 

گفتنی است طی روزهای آینده از تمامی کارگران مناطق هشتگانه شهرداری اهواز طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

وجود شهری زیبا، مستلزم تعاون و  همکاری افراد آن جامعه است.

https://hoorkhabar.ir/704396کپی شد!
116