اطلاعیه روابط عمومی پتروشیمی مسجدسلیمان درخصوص همایش توسعه مسجدسلیمان بر مدار پتروشیمی

هورنیوز – با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان به ویژه هم استانی ها و همشهریان مسجدسلیمانی.

 

چنانچه استحضار دارید منطقه عمومی مسجدسلیمان با قدمت بیش از یکصد سال استخراج نفت، پشتوانه‌ی بی بدیل سالیان طولانی برای بودجه عمومی کشور بوده است اما متاسفانه به هر دلیلی از امکان توسعه ذیل این دست آورد بزرگ مالی کمتر برخوردار بوده است. در این میان بخشی از مواد و گازهای همراه نفت همیشه هدر می رفت و امکان بهره برداری از این موهبت خدادادی در بند نبود سرمایه گذاری رها شده بود.

 

یقینا این بخش از داشته‌های طبیعی منطقه می توانست غفلت‌های گذشته را با تکیه بر دانش پتروشیمی و پتروپالایش به صورت صنایعی نوپا و اشتغال آفرین مایه امیدواری اهالی و ساکنان منطقه بنماید.

این نگرش با مطالعات و تلاش های مهندسی که از سال ۱۳۸۸ عملیاتی شد و علیرغم تحریم‌های بین‌المللی به منصه ظهور رسید و چراغی راهنما شد تا دریابیم که می‌توانیم از آنچه خداوند در دل زمین فرو کاشته، توسعه نوینی را برای اهالی به ارمغان بیاوریم.

 

بی تردید این مهم اینک نیازمند همراهی همه فرهیختگان بومی است از این جهت مدیریت شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان عزم خویش را جزم نموده تا در همه مراحل از حمایت آنها برخوردار باشد.

 

در این راستا و با دعوت قبلی و به احترام ماه مبارک رمضان و میهمانی الهی، ضیافت افطاری با رعایت همه شئونات دینی و و با حضور جمعی از روحانیون عالی مرتبه، اساتید معزز، دانشجویان، مدیران ، هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار گردید که‌ در این سفره ضیافت هیچگونه تشریفات خارج از عرفی در آن ملاحظه نشد که شبهه ای برای حاشیه‌سازان ایجاد ننماید.وهزینه ضیافت افطاری از طریق افرادی خارج ازمجموعه پتروشیمی به صورت شخصی پرداخت شد.

 

رجای واثق داریم با تعیین اهداف مجموعه پتروشیمی مسجدسلیمان بر اساس رهنمودهای مقام عظمای ولایت در تبیین اقتصاد مقاومتی و شعار سال؛” تولید،دانش بنیان ،اشتغال آفرین ” بتوانیم هرچه سریع تر قدم های توسعه را در منطقه محروم مسجدسلیمان به سرانجامی نیکو برسانیم.

 

ومن الله التوفیق وعلیه التکلان
روابط عمومی شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان

https://hoorkhabar.ir/704270کپی شد!
73
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.