هیچ‌کدام از مسئولین استان نباید خود را مبرا از نقد بدانند

هورنیوز – صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه، در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان خوزستان اظهار کرد: مسیر برون رفت از مشکلات استان باز است و پروژه‌هایی که طی سال‌های اخیر باقی مانده‌اند، باید به بهره‌برداری برسند.

 

وی با تأکید بر ضرورت توسعه‌یابی‌ استان خوزستان عنوان داشت: توسعه استان را جدا از توسعه کشور نمیدانیم. باید به مسائل استان جدی و ویژه پرداخته شود، چرا که توسعه خوزستان منجر به توسعه کشور می‌شود.

 

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هیچ‌کدام از مسئولان نباید خود را مبرا از نقد بداند. همه مسئولان استان وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند.

 

این مقام مسئول مجددا حواشی موجود در استان را مانع بزرگی بر سر راه پیشرفت آن دانست و ابراز داشت: حواشی موجود موجب عقب ماندگی استان شده است.

 

استاندار خوزستان به حجم عظیم فعالیت‌های صورت گرفته پس از استقرار دولت جدید اشاره کرد و گفت: سوال این است که مسئولان پیش از این و در دولت های گذشته چه می‌کردند که هرچه کار انجام می شود ولی همچنان عقب ماندگی وجود دارد.

 

خلیلیان در رابطه با اقدامات انجام شده در اندیکا پس از زلزله اخیر و آسیب‌های این شهرستان اظهار داشت: محل وقوع این زلزله در چهارمحال و بختیاری بود و اندیکا متضرر از آن شد اما با فعالیت‌هایی که انجام دادیم، توانستیم اعتبارات خوبی را برای بهبود وضعیت این شهرستان و رفع محرومیت ها دریافت کنیم که گزارش های آن مرتباَ در حال ارائه است.

https://hoorkhabar.ir/703769کپی شد!
92
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.